Weekendwedstrijd: win je heerlijk lekker Paaspakket van Libeert twv € 25
We zitten in de laatste rechte lijn richting Pasen en dat betrekent Paaseitjes smullen. Liefst van de lekkerste en dan is de Belgische leverancier Libeert niet veraf. En jawel, in Moeskroen breken ze records bij de vleet: maar liefst 5 miljoen chocoladefiguren voor Pasen én 8 miljoen paaseitjes. Bovendien is er de nieuwste innovatie: paaseitjes uit melkchocolade met chocomoussevulling
Geen Paasfeest zonder chocolade! Chocolademaker Libeert heeft niet minder dan vijf miljoen chocoladefiguren afgeleverd aan de Paashaas. Van Mr. Nibbles tot Woolie, de marktleider heeft voor ieder wat wils. Nieuw in het paasassortiment is de Mommy Cluck en haar vier little chickies (Eggie, Mini, Cheeky & Cutie) in heerlijke melkchocolade met stukjes brownie en karamel in hun buikjes. Ook de Libeert paaseitjes vallen in de smaak; er werden er maar liefst acht miljoen gecreëerd. Dit zijn er bijna dubbel zoveel als vorig jaar!
“Wie Pasen zegt, zegt chocolade van Libeert! Onze chocoladefabriek beleeft momenteel zijn drukste periode van het jaar. Mensen blij maken en hen een magisch moment bezorgen, is ons ultieme doel. Met onze heerlijke Belgische paaschocolade, die je ook met je ogen eet, hopen we dat doel te bereiken,” zegt Lily Libeert, Co-CEO van Libeert. Nog enkele dagen tot we opnieuw massaal chocoladefiguren en -eieren gaan verstoppen, rapen én oppeuzelen. De kans is groot dat het dan om paaschocolade van Libeert gaat. Deze bestaat in allerlei smaken en vormen, waarvan de paaseifiguren in melkchocolade het populairst zijn. Aan keuze geen gebrek, er zijn maar liefst 76 verschillende figuren en vormen!
De nieuwste figuur in Libeert’s paasassortiment is de magische Mommy Cluck en haar 4 little chickies in heerlijke melkchocolade met stukjes brownie en karamel in hun buikjes. En of chocolade ook een lust voor het oog kan zijn!
Drie nieuwigheden
Innoveren, het zit in Libeert’s DNA. De Maître Chocolatier van het familiebedrijf creëerde voor deze Paasperiode drie soorten paaseitjes met telkens een unieke smaakcombinatie. Dit zijn:
Productinformatie: de drie smaken zijn verkrijgbaar bij vrijwel alle Belgische supermarkten. Aanbevolen verkoopprijs: 2,79 euro.
“We blijven trends opvolgen en innoveren en dit werpt zijn vruchten af. De Paashaas is overduidelijk fan van onze drie nieuwe smaakcombinaties van melk met chocomoussevulling, melk met crispy praliné en wit met amandel pralinévulling. Er zijn deze paasperiode zo’n 80% meer Libeert paaseitjes te vinden in de Belgische winkelrekken in vergelijking met vorig jaar,” besluit Lily Libeert.
Wil je ook zo’n fantastisch Paaspakket van Libeert t.w.v. € 25 in de wacht slepen? Wat moet je daar zoal voor doen?
-Volg ons op sociale media (facebook en instagram), ook altijd handig om als eerste de leukste nieuwtjes te lezen en te zien wanneer de volgende lezerswedstrijden er aan komen.
-Wat is de naam van de CEO van Chocolaterie Libeert?
-Bezorg ons de drie nieuwe smaakvullingen van Paaseitjes van Libeert
-Hoeveel kost de nieuwe Mommy Cluck?
Mail ons je antwoorden met de slogan ‘Liefs van Libeert’ voor a.s. maandag 25 maart om 19 uur naar info@hetnieuwsvanwestvlaanderen.be . Opgelet, één deelname per gezin anders zien we je jammer genoeg genoodzaakt om uit te sluiten. Vermeld graag ook je mailadres en je volledige woonplaats (straat en gemeente of stad). Woensdag maken we de gelukkige winnaars bekend.
De winnaars van de vorige weekendwedstrijden waren Damienne Louwage uit Blankenberge, Anouchka Crosse uit Sint-Kruis, Geert De Geeter uit Ruiselede, Martin Vanhaelemeesch uit Hertsberge, Regina van den Eijnden uit Blankenberge, An Sofie Sys uit Brugge, Aurélie Flokman uit Sint Michiels, Yannick De Keyser uit Roeselare, Vincent De Groote uit Ieper, Hermes De Couter uit Loppem, Frederic Rondelez uit Oostende en Igor De Vreese uit Gistel.