Wat dacht je van deze Valentijntip? Verlangen naar de zee met de Oceanbox van Relaxound
Morgen Valentijnsdag, de dag van kaartjes sturen en liefdesverklaringen. Van knuffelen en kussen. Van hartjes en rood. Heel veel rood! Maar het begon ooit met de heilige Sint-Valentijn die in het geniep soldaten met hun liefjes trouwde. Intussen is het op zoek gaan naar dat ultieme cadeautje of idee waar je jezelf onsterfelijk meer maakt. Hoeveel koppels bewaren er immers niet hun allereerste gekregen Valentijntje? Wij publiceren tot en met dinsdag 13 februari dagelijks een mega stoer/heerlijk romantisch Valentijnscadeautje zowel voor hem als voor haar. Vandaag wordt het…..
De nieuwe Oceanbox van Relaxound, voor wie naar de zee verlangt
Waan jezelf aan het strand met de nieuwe Oceanbox van Relaxound (zie foto hierboven). Deze soundbox laat je dromen van de uitgestrektheid van de oceaan. Het geluid van de zee en de roep van de meeuwen geven je nieuwe energie of juist een moment van bezinning.
Het geluid wordt geactiveerd door een bewegingssensor en vervaagt vanzelf na 100 seconden. Met een kleine draaischakelaar kan het volume individueel worden aangepast of volledig worden uitgeschakeld. De oplaadbare batterij heeft energie voor wel 4.000 strandwandelingen. Voor meer variatie heeft de Oceanbox twee afwisselende rustgevende geluiden van de zee.
De Oceanbox past met zijn ronde vorm en afbeelding van de grote blauwe oceaan in vrijwel ieder interieur. Hij kan overal worden geplaatst of aan de muur worden gehangen. Perfect voor de toilet, badkamer en voor alle plaatsen waar het dagelijkse leven even stilstaat. Dit maakt van de Oceanbox ook een perfect cadeau. Naast de Oceanbox, heeft Relaxound ook nog de Birdybox, Zwitscherbox en Lakesidebox.
Verkoopprijs Oceanbox € 49,- Verkrijgbaar op www.relaxound.com
Over Relaxound
De Oceanbox is een product van Relaxound GmbH uit Berlijn, opgericht in 2013. De producten van Relaxound zorgen voor momenten en ontspanning in het dagelijkse leven. Relaxound is sinds 2018 lid van ‘1% for the Planet’, een internationale vereniging van bedrijven die één procent van hun omzet schenken aan milieubescherming. Het netwerk werkt samen met bijna 4.000 gecontroleerde non-profit milieuorganisaties die over de hele wereld actief zijn. Meer dan 1.600 bedrijven maken al deel uit van de campagne.