Voor Kortrijk Spurs zit het basketbalseizoen erop na verlies tegen Limburg United
Gisteravond is het basketbalseizoen voor Kortrijk Spurs afgelopen. De West-Vlamingen verloren voor de tweede keer van Limburg United in de kwartfinales van de play-offs en zijn zo uitgeschakeld in de titelstrijd. In de Lange Munte werd het uiteindelijk 79-90. Kortrijk kwam net als vorige vrijdag moeilijk tot scoren en zag de Limburgers uitlopen tot meer dan tien punten. Even leek er beterschap maar een driepunter van Martijn Ververs bracht Limburg terug in de flow. Met een ruststand van 35-49 trokken we de kleedkamer in. Heel wat werk voor de boeg bij Kortrijk na rust en daar begonnen ze meteen aan. Met een knalstart naderden de Spurs tot op één punt. Maar daarna liep het opnieuw stroef bij de thuisploeg, Limburg nam over en zorgde terug voor een elfpuntenkloof na het derde kwart. Een kloof die Kortrijk niet meer kon dichten in het slot, zo eindigt het seizoen in de kwartfinale voor de Spurs.