Home > Visit Bruges lonkte met inzet van influencers naar jonger publiek om Brugge te bezoeken

Visit Bruges lonkte met inzet van influencers naar jonger publiek om Brugge te bezoeken

Geschreven op 21 september 2022 om 07:38 door Mario De Wilde

Brugge heeft de afgelopen maanden met verschillende binnen- en buitenlandse influencers samengewerkt om de campagne ‘See You in Bruges’ kracht bij te zetten. Daarbij zette Visit Bruges influencers uit België en buurlanden in om Brugge fors te promoten bij een internationaal publiek.  Toerisme Brugge evalueerde het project en is erg tevreden met de resultaten. “We merkten een toename in het aantal volgers van het Instagramkanaal van Visit Burges met zo’n 3.000 nieuwe volgers. We zagen ook een piek in de likes en reacties. In de zomermaanden hebben we zeven nationale influencers met een groot bereik ingezet om Zeebrugge en Lissewege te promoten”, vertelt schepen van Toerisme Mieke Hoste. De zomercampagne zorgde voor een online zichtbaarheid met een waarde van 45.360 euro.

 

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.