Vijf mannen opgepakt na zware vechtpartijen in centrum van Roeselare
Afgelopen weekend had de politie in Roeselare de handen vol met drie vechtpartijen in het centrum van de stad. Alles begon zaterdagnamiddag met een eerste vechtpartij vlakbij het Moermanpark. Een van de jonge oproerkraaiers had wat vrienden opgetrommeld en die waren binnen de minuut ter plaatsen. Beide groepen deelden klappen uit in de Ooststraat, nochtans de winkelstraat van Roeselare. Twee groepen mannen gingen met elkaar op de vuist en één man raakte ook gewond door een glazen fles. Een vrouw die op dat moment net door de straat passeerde, raakte eveneens gewond aan haar hoofd. Ze werd voor verzorging overgebracht naar het ziekenhuis AZ Delta in Roeselare. Nog was het niet gedaan want in de Delaerestraat daagden de twee groepen mekaar weer uit met opnieuw heel veel haantjesgedrag tussen dezelfde partijen. Na een tijdje kon de politie de aanvallers uit elkaar drijven. Vijf mannen zijn opgepakt.