Home > Vanaf juli vooruitstrevend openbaar toiletconcept in infokantoor Toerisme Knokke

Vanaf juli vooruitstrevend openbaar toiletconcept in infokantoor Toerisme Knokke

Geschreven op 5 juni 2020 om 09:51 door Mario De Wilde

De Nederlandse onderneming One Hundred Restrooms zal deze zomer vanaf 1 juli 2020 de toiletten in het toerismekantoor op het Lichttorenplein aan de Zeedijk uitbaten. Het team van One Hundred Restrooms zet hiermee zijn eerste stappen op de Belgische markt, nadat het zijn bekroond concept reeds eerder met succes in Madrid en Stockholm introduceerde.
Well-being
“One Hundred restrooms wil een toiletbezoek veranderen van een stressvolle ervaring naar een moment van well-being. In deze tijd is een veilig gevoel over de hygiëne van publieke ruimtes belangrijker dan ooit. Hygiëne en gezondheid gaan immers hand in hand. Onze innovatieve en data gedreven manier van werken maakt dat wij in control zijn en altijd vooroplopen”, aldus Marielle Romeijn co-founder en Chief Brand Officer.
Partners Essity, Roca en Diversey
De strategische partners van One Hundred staan bekend om hun voortrekkersrol in het segment van health & hygiëne. Essity is een wereldleider op het gebied van hygiëne en gezondheid. Roca staat aan de top op het vlak van badkamerproducten en is innovatief in smart services, zoals de water flow meters. Diversey tenslotte is een toonaangevend bedrijf in intelligente en duurzame oplossingen voor reiniging en hygiëne.
Vooruitstrevende visie
“Het is geweldig om te zien dat Knokke-Heist als eerste gemeente onze vooruitstrevende visie deelt en deze belangrijke bezoekerservaring aan ons toevertrouwt. We verwachten dat andere gemeenten dit voorbeeld snel zullen volgen.” zegt Chief Operations Officer Andrew Donaghy, voormalig global manager bij Shell.
Smart restroom concept
One Hundred restrooms is een Nederlandse onderneming, mede opgericht door ondernemers die eerder betrokken waren bij de succesvolle Europese uitrol van 2theloo. One Hundred restrooms wil een toiletbezoek bij tankstations, treinstations, shoppingcenters en andere high traffice locaties veranderen van een stressvolle ervaring naar een moment van well-being. Naast een modern interieur waarin hygiëne en rust centraal staan, is de locatie uitgerust met interactieve modules gericht op het welbevinden van bezoekers. De strategische partners van One Hundred Roca, Essity en Diversey, staan bekend om hun voortrekkersrol in innovatie en duurzaamheid. One Hundred restrooms is een smart restroom concept waarbij data en technologie een centrale rol spelen in de bezoekerservaring en de intelligente operationele processe

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.