Home > Unieke samenwerking op nationale stakingsdag: Piekewulf en Powercars gaan samenwerken

Unieke samenwerking op nationale stakingsdag: Piekewulf en Powercars gaan samenwerken

Geschreven op 13 februari 2019 om 11:51 door Mario De Wilde

In de week van de liefde kunnen we niet anders dan dit heuglijk nieuws te brengen. bvba Piekenwulf heeft er een teamplayer bij. Dries Slootmans neemt de taak van commercieel manager op zich. Hij zal dit doen voor de merken comedyshows.be, Nicholas, Nacht van de Magie, Promobom en Monopoly stadsedities. Binnenkort komt daar nog een zesde merk bij waarover binnenkort meer nieuws. Dries Slootmans studeerde Communicatie aan de Arteveldehogeschool en Sport, Economie en Communicatie aan de VUB. Hij schopte het tot commercieel directeur bij voetbalvereniging Cercle Brugge en basketbalclub Telenet Oostende. Ook vierde hij als marketingverantwoordelijke en sales de successen van KAA Gent. In zijn jaren bij het marketing- en communicatiebureau Liquid Society deed hij heel wat expertise op in de domeinen branding, rebranding en positionering van merken.

Ruim aanbod aan shows van topcomedians

Dries: “Ik ben enorm fier dat ik voor deze firma mag werken. We zijn top in hetgeen we doen en we kunnen voor ieder bedrijf iets aanbieden. Enerzijds hebben we een ruim aanbod aan shows van topcomedians zoals Urbanus, Jacques Vermeire, Philippe Geubels, Guga Baul, Alex Agnew,…; goochelaar en tv vedette Nicholas en niet te vergeten onze muziekshows van onder andere Axelle Red, ‘t Hof van Commerce en tal van Tributes van Tina Turner, Michael Jackson, AC/DC,… Anderzijds kunnen we via onze afdeling “promobom” bedrijven ontzorgen inzake affichage, flyering en drukwerk. Ik merk een enorme drive en goesting bij iedereen in het team. Verder groeien is dan ook onze ambitie. Zo zullen we eind deze maand naar buiten komen met onze gloednieuwe website van comedyshows.be en gaan we in de loop van maart ons 6e merk lanceren. Daarnaast zijn we ook volop bezig met het sluiten van partnerships rond onze shows. Naast Radio 2 en Combell, geef ik graag mee dat we vanaf vandaag er een nieuwe official partner bij hebben voor ons shows, met name de firma Powercars. Een mooi huwelijk waarbij Powercars zal te zien zijn op onze shows alsook op onze website en andere online tools. Ook werken we samen diverse activaties uit.

Focus op West-Vlaanderen

Matthias Van Oost: “We zijn partner geworden van de comedy- en muziekshows omdat we veel dezelfde waarden hebben zoals professionaliteit, betrokkenheid en een goede service. Daarnaast is het voor ons ook een grote troef dat we via de shows een groot publiek bereiken over heel Vlaanderen, met focus op West-Vlaanderen. De shows zijn ook een leuke uitstap op onze relaties naartoe mee te nemen. Een wagen kopen of verkopen, dat is meestal een emotionele beslissing. Het is dan ook zeer belangrijk dat de klant zich goed voelt bij ons en waarbij een vleugje humor de sleutel kan zijn tot een definitieve beslissing. Wanneer de mond glimlacht, glimlacht het hart. Ons familiebedrijf is reeds 35 jaar gepassioneerd door de sterke premium merken zoals Audi, BMW, Mercedes, Land Rover, Porsche en VW. Maar ook exclusieve merken zoals Aston Martin, Bentley, Ferrari, Maserati horen tot onze kwalitatieve geselecteerde voorraad van 100 wagens. Het verhaal bij PowerCars eindigt niet alleen bij de verkoop van een premium, nieuwe of dreamcar. Een ervaren, dynamisch en flexibel team staat paraat om jullie een perfecte service na verkoop aan te bieden.

Foto: Dries Slootmans en Matthias Van Oost @ Powercars

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.