Home > The Media House en Comm2B uit Brugge finalist voor BEA Awards

The Media House en Comm2B uit Brugge finalist voor BEA Awards

Geschreven op 5 maart 2019 om 18:01 door Mario De Wilde

De Brugse bedrijven The Media House en Comm2B maken dit jaar kans op een BEA Award. De Belgian Event Awards bekronen jaarlijks de beste live communicatie- en eventprojecten. De twee bedrijven haalden de finale met de events die ze in 2018 organiseerden voor de 50ste verjaardag van landschapsaannemer Krinkels. Op woensdag 27 maart mogen ze hun project verdedigen voor de jury van de Belgian Event Awards in Mechelen. De finaleplaats op de BEA Awards is het resultaat van een unieke krachtenbundeling. The Media House is het event agency van Christopher Van Hemelryck-Bray. Het bedrijf organiseert evenementen die naast een meetbare return ook een blijvende indruk nalaten bij bezoekers om zo een sterker merk te creëren. Comm2B is het communicatiebedrijf van Björn Crul en realiseert als content company verhalen voor kmo’s, grote bedrijven en social profit organisaties. Het versterkt hun communicatie via een videoreportage, klantenverhaal, podcast of inspirerend eventprogramma.

4 events op unieke locaties

Beide bedrijven sloegen de handen in elkaar om het personeelsfeest naar aanleiding van het 50-jarig bestaan van Krinkels naar een hoger niveau te tillen. “Aanvankelijk was het de bedoeling om alleen voor de medewerkers een event te organiseren. Maar na een aantal brainstormsessies overtuigden we de directie om er een feestjaar met 4 events van te maken, met telkens een andere insteek en een verrassend inhoudelijk programma dat aansloot bij de waarden van Krinkels. Zo haalden we onder meer internationale startups die werken rond de duurzame stad naar ons land”, legt Björn Crul uit. Krinkels telt ruim 500 werknemers in België en is onderdeel van een Nederlands familiebedrijf. De landschapsaannemer heeft zowel klanten uit de publieke als private sector. Christopher Van Hemelryck-Bray: “We wilden elke betrokken partij – zowel medewerkers, klanten als stakeholders – enthousiasmeren en inspireren. Op de meest tot de verbeelding sprekende locaties werkten we een op maat gemaakt concept uit. Zo palmden we twee dagen lang het Kasteel Hertoginnedal in en lokten we op het slotevent ‘Krinkelsland’ bijna 1000 personeelsleden en klanten naar het provinciaal domein De Schorre in Boom.”

Uitreiking op woensdag 27 maart

Op woensdag 27 maart komen The Media House en Comm2B als finalist aan bod in de categorie ‘Business-to-Enterprise’ van de BEA Awards. Eerst krijgen ze de kans om hun project te verdedigen voor een uitgebreide vakjury. ’s Avonds tijdens de awardshow in de Nekkerhal in Mechelen weten we of de Brugse combinatie ook de hoofdprijs mee naar huis mag nemen.

Voor meer info over de BEA Awards: www.bea-awards.eu

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.