Home > Oud woonzorgcentrum Westkapelle gaat nog deze maand tegen de vlakte

Oud woonzorgcentrum Westkapelle gaat nog deze maand tegen de vlakte

Geschreven op 1 januari 2025 om 07:00 door Mario De Wilde

Begin deze maand zal gestart worden met de voorbereidingen voor de sloop van het oude woonzorgcentrum in Westkapelle. De aannemer zal dan beginnen met de werfinrichting en de ontruiming van de gebouwen. De machinale sloop zal vervolgens begin februari van start gaan en de werkzaamheden zullen maximaal 70 werkdagen duren. Het gemeentebestuur en AGSO Knokke-Heist streven ernaar om eventuele hinder tijdens de werkzaamheden tot een minimum te beperken. Het aanwezige asbest wordt voorafgaand aan de effectieve sloop veilig verwijderd volgens de wettelijke voorschriften. Dit proces wordt nauwlettend opgevolgd door de aangestelde deskundige van ABO NV.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.