Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen: SodaStream ART geeft kleur aan de feesten
Nog een drietal weken scheiden ons van oud en nieuw. Word je al zenuwachtig wanneer je ritselend inpakpapier hoort, dan hebben we een aantal leuke ideeën en cadeautips uitgezocht. Wij hebben de leukste en origineelste cadeaus voor jullie verzameld en op een rijtje gezet. Elke dag krijgen jullie zo een smakelijke tip. Doe er alvast je voordeel mee als je straks met z’n allen rond de kerstboom zit. Je zal er zeker mee scoren!
SodaStream ART geeft kleur aan de feestdagen
Naar aanloop van de feestdagen lanceert SodaStream, ’s werelds grootste bruiswatermerk, nieuwe kleurvarianten van het design bruiswatertoestel ART. Het iconische bruiswatertoestel is nu, naast een zwarte en witte uitvoering, ook beschikbaar in Mandarin Red, Misty Blue en Marble. Ook met deze ART Special Editions is het maken van verse bruisende drankjes thuis een feest! De ART heeft een retro-uitstraling en een unieke bruishendel. Je voegt het koolzuur met een handbeweging toe, daar is geen elektriciteit voor nodig. Daarnaast kun je eindeloos veel verschillende bruisende drankjes maken door zelf een smaakje of fruit toe te voegen. Één herbruikbare SodaStream-fles vervangt duizenden plastic flessen voor eenmalig gebruik.
Met de nieuwe kleuren past de ART in elk interieur. Het perfecte cadeau voor de feestdagen voor wie design en duurzaamheid waardeert! Het bruiswatertoestel wordt geleverd met een vaatwasbestendige en BPA-vrije herbruikbare plastic fles van 1 liter. De SodaStream ART Starter Kit is verkrijgbaar vanaf 129 euro via Sodastream.be, Coolblue.be, Bol.com, Vanden Borre en Krëfel.
Over SodaStream
SodaStream, een dochteronderneming van PepsiCo, is ’s werelds grootste bruiswatermerk. SodaStream is wereldwijd actief in meer dan 47 landen en biedt consumenten de mogelijkheid om met slechts één druk op de knop een perfecte en gepersonaliseerde bruiswaterervaring te creëren. Omdat SodaStream-gebruikers betere keuzes kunnen maken voor zichzelf en voor de planeet, brengt het merk een revolutie in de drankenindustrie teweeg en verandert het de manier waarop de wereld drinkt.