Home > Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen: kleur je koffiepauze roze met de X7.1 Deep Pink

Leuk om te geven, nog leuker om te krijgen: kleur je koffiepauze roze met de X7.1 Deep Pink

Geschreven op 15 december 2023 om 06:33 door Mario De Wilde

Nog minder dan twee weken scheiden ons van oud en nieuw. Word je al zenuwachtig wanneer je ritselend inpakpapier hoort, dan hebben we een aantal leuke ideeën en cadeautips uitgezocht. Wij hebben de leukste en origineelste cadeaus voor jullie verzameld en op een rijtje gezet. Elke dag krijgen jullie zo een smakelijke tip. Doe er alvast je voordeel mee als je straks met z’n allen rond de kerstboom zit. Je zal er zeker mee scoren!

Kleur uw koffiepauze roze: de X7.1 Deep Pink, de nieuwe illy limited edition koffiemachine voor hi-tech en design liefhebbers

illycaffè, wereldwijd marktleider in duurzame koffie van hoge kwaliteit, voegt nog een koffiemachine toe aan zijn assortiment met de nieuwe Iperespresso X7.1 Deep Pink. Deze trendy hot pink limited edition van een van zijn populairste modellen, nu in een fluorescerende versie die zijn originaliteit en uniciteit benadrukt. Met zijn vintage stijl, die doet denken aan de bewegingen van een ervaren barista, is de X7.1 de perfecte aanwinst voor elke keuken, en voegt zeker wat flare toe! De slanke rondingen doen denken aan die van vroege koffiemachines, maar hij is uitgerust met zeer geavanceerde technologie waarmee je in een handomdraai koffie en cappuccino bereidt dankzij de soft-touch knoppen. Met slechts één druk op de knop zet je elke keer weer een uitstekende espresso, van het eerste tot het laatste kopje, en een romige, dichte en fluweelzachte schuimkraag voor cappuccino.

Voor een zo eenvoudig mogelijke gebruikerservaring heeft de machine een analoog display met directe statusindicatie en een stoompijpje om melk op te schuimen en heet water te leveren voor het zetten van thee en andere infusies. De machine kan tot vier dranken achter elkaar zetten, waardoor wachttijden drastisch worden verkort. Tot slot garandeert het Iperespresso systeem een betrouwbare koffiekwaliteit, waardoor schoonmaak- en onderhoudswerkzaamheden tot een minimum worden beperkt.

Het is niet alleen het technologische hart van de machine dat de X7.1 tot een uniek model maakt: hij is gemaakt van hoogwaardige, duurzame materialen, zoals de met de hand gepolijste stalen behuizing, en is ontworpen door de internationaal bekende architect en industrieel ontwerper Luca Trazzi om een perfecte mix van schoonheid en technologie te zijn, en is een designklassieker geworden dankzij zijn vintage look en zijn kenmerkende kronkelige lijnen.

De Deep Pink versie van de nieuwe X7.1 is verkrijgbaar via de illy e-shop en de winkels voor één merk (illy Caffè en illy Shop) voor de adviesprijs van € 199,00 en is inclusief een gratis “Iperespresso discovery kit” waarmee thuis koffiedrinken nog specialer wordt. Naast meer dan 20 verschillende single-dose Iperespresso capsules, bevat de kit ook twee transparante glazen koffiekopjes ontworpen door Matteo Thun die de crema van de espresso benadrukken en de ervaring nog unieker maken.

illycaffè is een Italiaans familiebedrijf, opgericht in Triëst in 1933. Haar missie is altijd geweest om de beste koffie aan de wereld aan te bieden. Illycaffè produceert een unieke 100% Arabica melange, een combinatie van 9 van de beste variëteiten ter wereld, geselecteerd door illycaffè: elke dag worden 8 miljoen kopjes illy koffie geserveerd in meer dan 140 landen over de hele wereld, in cafés, restaurants en hotels, in cafés en winkels met één merk, thuis en op kantoor, waar het bedrijf aanwezig is via dochterondernemingen en distributeurs. Vanaf zijn oprichting heeft illycaffè zijn strategieën gericht op een duurzaam bedrijfsmodel, engagement dat het in 2019 heeft versterkt door de status van Benefit Company aan te nemen en in 2021 het eerste Italiaanse koffiebedrijf te worden dat de internationale B Corp-certificering behaalt. Sinds 2013 staat het bedrijf in de lijst van meest ethische bedrijven ter wereld. Alles wat “made in illy” is, draait om schoonheid en kunst, de grondbeginselen van het merk, van het logo, ontworpen door kunstenaar James Rosenquist, tot de illy Art Collection-bekers, versierd door meer dan 125 internationale kunstenaars, of koffiemachines ontworpen door internationaal bekende ontwerpers. Om de
kwaliteitscultuur te verspreiden onder telers, barista’s en liefhebbers van deep l, heeft het bedrijf zijn Università del Caffè ontwikkeld, die vandaag cursussen geeft in 25 landen over de hele wereld. In 2021 werd Rhône Capital minderheidsaandeelhouder van illycaffè om bij te dragen aan de internationale groeiplannen van het bedrijf. In 2022 had het bedrijf 1230 werknemers en een omzet van 567,7 miljoen euro. Het illy single-brand netwerk telt 190 verkooppunten in 34 landen.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.