Home >
Graffiti-vandaal die in Wervik gebouwen bekladde, blijkt een jonge vrouw te zijn
Geschreven op 18 mei 2026 om 15:05 door Mario De Wilde
De politie heeft zopas een jonge vrouw in Wervik geïdentificeerd die de voorbije dagen voor flink wat vandalisme met graffiti zorgde. Zaterdag werden inwoners in de Kasteelstraat en de Christuslaan wakker met rode graffiti op hun deuren, rolluiken, garagepoorten en auto’s. Ook in andere straten dook een ongewenst rood spoor op met tekst en symbolen. Zo stond de foute tekst “Fack rasisme” te lezen, maar ook “Helena” met een hartje. De politie begon een onderzoek en al vrij snel kwam een verdachte in beeld. Ondertussen is een jonge vrouw geïdentificeerd. Wat de reden voor deze ‘kunst’ mag geweest zijn, moet nog onderzocht worden.
0 reacties
Wees de eerste die reageert op dit artikel!