Home > Dienst voor Verkoop: de NAVEE elektrische scooter S65C: 96/100 score

Dienst voor Verkoop: de NAVEE elektrische scooter S65C: 96/100 score

Geschreven op 7 december 2023 om 06:53 door Mario De Wilde

Wekelijks test Het Nieuws van West-Vlaanderen graag een nieuw product voor haar lezers uit. Geheel objectief en zonder vooroordelen. Het nieuwe product wordt daarbij uitvoerig getest vooraleer er een eensgezind eindresultaat opgemaakt wordt. Voor de test van deze week moesten (mochten!!!) we de baan op want netjes ingepakt stond er een NAVEE elektrische scooter S65C te blinken om uitgeprobeerd te worden. De sneeuwbuien eerst laten voorbijgaan en dan alles in gereedheid gebracht om deze hippe tweewieler aan een grondige test te onderwerpen.

De NAVEE elektrische scooter S65C is ontworpen met een geavanceerd dubbel veersysteem voor en achter om ongeëvenaard comfort en stabiliteit te bieden op elk terrein. Of je nu op ruwe wegen, oneffen trottoirs of hobbelige paden rijdt, de S65C zorgt voor een soepele en comfortabele rijervaring.

Herwin kinetische energie, maak je geen zorgen over het rijden. Het mobiel speeltje is uitgerust met geavanceerde energieterugwinningstechnologie zodat je het bereik kan vergroten en de rijtijd maximaliseren zonder dat u zich zorgen hoeft te maken dat de batterij leeg raakt. Bied je ook een duurzamere en milieuvriendelijkere manier van rijden.

Cruise control, geniet van de vrijheid en het plezier van het rijden. Inderdaad, door de kerntechnologie op autoniveau aan te passen, schakelt de scooter de slimme rijmodus in met een ingestelde snelheid, wat de spanning en vermoeidheid van de handbediening van de bestuurder vermindert. En de constante snelheid kan energie besparen en het vaarbereik vergroten.

Een indrukwekkende actieradius tot 65 km. De batterij met hoge capaciteit en het verbeterde energiebeheersysteem van de Navee S65C zorgen voor optimale prestaties en efficiëntie. U kunt verder gaan en meer ontdekken zonder dat u zich zorgen hoeft te maken dat de batterij leeg raakt. Of je nu naar je werk pendelt, boodschappen doet of geniet van een ontspannen rit, de batterij van de S65C gaat lang mee en houdt je urenlang bezig.

 

Geavanceerde 10 inch zelfdichtende tubeless banden. De 10-inch zelfdichtende banden kunnen volledig zorgen voor een goede berijdbaarheid en hebben ook een uitstekende schokabsorptie en veiligheid. Voor verschillende wegomstandigheden, zelfs als de band lek is door spijkers, hoeft u zich geen zorgen te maken over lekkage, waardoor u comfortabeler en stabieler kunt rijden.

Volledige bescherming tegen het binnendringen van stof en water. IPX5 waterdichtheid is ontworpen om de zwaarste weersomstandigheden te weerstaan. Met zijn robuuste ontwerp en superieure waterdichtheid kunt u met een gerust hart genieten van uw rit, wetende dat uw scooter beschermd is tegen waterschade.

Slim rijden met het high-definition digitale display van de NAVEE S65C. Met zijn multifunctionele display biedt de NAVEE S65C elektrische scooter u een gebruiksvriendelijke en handige manier om uw rijstatus te controleren, te schakelen tussen rijmodi, uw snelheid te bekijken, te controleren op foutmeldingen, de levensduur van uw batterij te controleren en meer.

Betrouwbaar remmen en weinig onderhoud. De NAVEE S65C elektrische scooter is ontworpen met uw veiligheid in het achterhoofd, met een krachtig remsysteem dat zowel voor- als achterremmen omvat voor betrouwbare remkracht. U kunt met vertrouwen en gemoedsrust rijden, wetende dat u snel en veilig kunt stoppen wanneer dat nodig is.

Slimme app. De S65C ondersteunt een slimme ecologische APP, ontgrendelt met één klik meer functies, zoals elektrisch slot, achterlichten die altijd aan zijn, en u kunt ook de rijgegevens controleren, waardoor u een meer wetenschappelijke rijervaring krijgt.

Alle info op www.naveetech.com

Max. Bereik: 65 km (40 mijl)
Max. Snelheid: 32 km/u (20 mph)*
Max. Vermogen: 900w
Nominaal vermogen: 450w
Banden: 10″ zelfdichtende tubeless banden
Gewicht: 27kg (60lbs)
Max. stijging: 22%
Remmen: Trommel voor + E-ABS regenrem achter
Batterij: 36V 15Ah
Uitgevouwen formaat (L * B * H): 1230 * 585 * 1285 mm (48,4 * 21,1 * 50,6 inch);
Gevouwen grootte (L * B * H): 1230 * 530 * 565 mm (48,4 * 20,9 * 22,2 inch)
Max. Laadvermogen: 120 kg (265 lbs)
Opmerking: De maximale snelheid is beperkt volgens de lokale regelgeving. (EU-versie: 25 km/u; Spanje: 25 km/u; Italië: 20 km/u; Duitsland: 20 km/u; Frankrijk: 25 km/u; Scandinavisch: 20 km/u; Amerikaanse versie: 20mph )

Conclusie

Het instellen van deze NAVEE was eenvoudig (een kind kan de was doen) en de functies omvatten een handig IP55-classificatie. En dus in een handomdraai de baan op! Onze test ging door Brugge, niet bepaald de stad waar men over gladde asfalt of beton kan rijden. Duizenden kasseitjes werden ons voor de wielen gegooid, dus een perfect parcours om deze blitse knaap te testen. Vanaf seconde één zorgde hij voor een soepele en plezierige rit, met een goede en robuuste bouwkwaliteit. Af en toe pikte ik een straatboord mee maar de NAVEE S65C gaf geen krimp. Ook enkele andere offroad-staketsels werden probleemloos genomen. Het remsysteem is echt wel extreem soepel en maakt daarvoor gebruik van E-ABS en schijfremmen. Het led-display tussen het stuur geeft de rijder ervan duidelijk modus, snelheid en batterijduur aan. Het laat ook zien wanneer Bluetooth is verbonden en of het apparaat is vergrendeld. De grootste ‘plus’ is uiteraard het lange bereik, zegge en schrijve 60 km of bijna het dubbele van zijn broertjes en zusjes. Ja, meteen had ik het gevoel dat ik met de een mooie tijd tegemoet zou gaan. Ik kijk nu al uit naar een mooi voorjaar zonder files en parkeerproblemen. Een eindscore van 96 op 100 is dan ook het logische cijfer van een bijzonder tevreden rijder.

 

 

 

 

5 reacties

Paul Vanremoortel
Geschreven op 2023-12-08 16:50:14
Bij Electro Depot al eens geprobeerd? Daar hebben ze meestal nieuwigheden en ze verkopen er ook nog andere steps. Je weet maar nooit. Veel succes. Paul Vanremoortel. Heist
Glenn De Roover
Geschreven op 2023-12-07 10:57:32
Ik argwaan heel echt de cijfers die soms doorgegeven worden. Dat zie je ook vaak met het verbruik van auto's. Ook daar worden de kosten van elektrisch rijden vaak onderschat en de problemen en verbruik heel erg geminimaliseerd. Ik ben echt wel nieuwsgierig naar de echte afstand waarmee met een volle batterij gereden kan worden. In de praktijk komt men heel dikwijls tot andere vaststellingen. Glenn De Roover, Zulte
Johannes Kesteloot
Geschreven op 2023-12-07 08:49:47
Wat een machine! Ik moet me voorlopig beperken tot zo'n 20 km (en dat is echt wel het maximum) afstand. En ik kan iedereen verzekeren: het is niet leuk wanneer je al trappend de resterende weg moet afleggen. Is die bij Mediamarkt ook te koop? Johannes Kesteloot
Maarten Vanbeselaere, Waregem
Geschreven op 2023-12-07 08:38:14
Is het woord scooter niet een beetje overdreven? Het gaat hier toch om een e-step of heb ik dat verkeerd voor? Maarten Vanbeselaere, Waregem
Camille Den Herdt
Geschreven op 2023-12-07 08:35:22
Dat is ook wel toeval. Ik heb een neef uit Sluis die me daar vorige week met heel veel enthousiasme over verteld heeft. Hij had op een beurs in Nederland daar enkele demonstraties van gezien en was er helemaal voor in de mood. Ik heb hem meteen deze reportage naar hem doorgestuurd. Ik begin intussen zelf ook al te twijfelen. Ik moet elke dag de trein nemen en het zou wel handig zijn om deze Navee daarvoor aan te schaffen. Alleen het gewicht valt me een beetje tegen.

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.