Home > Dames van WTC Fringstoe! brachten het Vredeslicht van Ieper naar Lo-Reninge

Dames van WTC Fringstoe! brachten het Vredeslicht van Ieper naar Lo-Reninge

Geschreven op 22 december 2024 om 07:02 door Mario De Wilde

Het Vredeslicht passeerde gisteren opnieuw in Lo-Reninge. De dames van WTC Fringstoe! brachten het vuur van Ieper naar Lo. Op het Vateplein was er een toespraak van burgemeester Lieve Castryck, gevolgd door enkele gedichten voorgedragen door Riane Malfait en haar man. Daarna weerklonk het nummer Te Velde op klaroen. Alle aanwezigen kregen een tas soep aangeboden door wzc Zilvervogel. De dames van Ferm Lo brachten het licht van Lo naar Diksmuide.
Foto: stad Lo-Reninge

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.