Home >
Dames van WTC Fringstoe! brachten het Vredeslicht van Ieper naar Lo-Reninge
Geschreven op 22 december 2024 om 07:02 door Mario De Wilde
Het Vredeslicht passeerde gisteren opnieuw in Lo-Reninge. De dames van WTC Fringstoe! brachten het vuur van Ieper naar Lo. Op het Vateplein was er een toespraak van burgemeester Lieve Castryck, gevolgd door enkele gedichten voorgedragen door Riane Malfait en haar man. Daarna weerklonk het nummer Te Velde op klaroen. Alle aanwezigen kregen een tas soep aangeboden door wzc Zilvervogel. De dames van Ferm Lo brachten het licht van Lo naar Diksmuide.
Foto: stad Lo-Reninge
0 reacties
Wees de eerste die reageert op dit artikel!