Cupido richt straks zijn pijlen op Lichtervelde
De gemeente Lichtervelde, vzw Samen Ondernemen/Unizo, lokale horeca en handelszaken slaan voor de vierde maal de handen in elkaar voor een grootse Valentijnsactie om de klant in de watten te leggen. Hierbij krijgen zij de medewerking van SASK, afdeling Lichtervelde, en de Lichterveldse scholen. De actie heeft een driedubbele doelstelling: naast de spaaractie waarbij men naast mooie winkelprijzen ook citytrips en diners kan winnen (hoofdprijzen) en de ondersteuning van de horeca, mikken we vooral op een warme valentijnssfeer in het centrum.
De actie loopt van 14 januari tot en met 14 februari 2019.
Kernversterkend
We hebben reeds heel wat acties ondernomen om het centrum van Lichtervelde aantrekkelijker te maken en om het lokaal winkelen te stimuleren. Denken we maar aan de kubusstructuren, de extra parkeermogelijkheden, de Kadobon Lichtervelde, …Samen met de lokale horeca en winkels lanceren we graag voor de vierde maal een Valentijnsactie waarmee we de klanten in de watten willen leggen!
62 horeca- en handelszaken verwennen!
De deelnemende horecazaken verwennen elke klant met een lekkernij bij de koffie, wijn of streekbier. De gemeente schenkt er nog een extra ‘Lichtervelde lieft-koekje’ bij.
Bij de deelnemende winkels maak je kans op een mooie winkelprijs. Bij alle deelnemers kan je hiervoor stempels verzamelen. Volle stempelkaarten kan je deponeren in de urnes bij de deelnemende handelszaken. Na 14 februari worden bovendien nog eens tal van hoofdprijzen verloot. Misschien ga jij wel op citytrip of win je een diner in één van de deelnemende restaurants?
Kunstig tintje met SASK
Voor deze actie verleende de Lichterveldse afdeling van de Stedelijke Academie voor Schone Kunsten, kortweg SASK, opnieuw graag zijn medewerking.
Met hart en ziel!
De actie zal ook dit jaar niet onopgemerkt voorbij gaan. Met de toepasselijke naam ‘Lichtervelde lieft’ naar analogie van ‘Lichtervelde leeft’ en de slagzin ‘Een hart voor onze klanten’ tonen we dat zowel gemeente als handelaars met hart en ziel voor inwoners en klanten gaan. Op de kubusstructuren prijkt een spandoek met aankondiging van de actie. Op verschillende locaties komen grote, rode harten. Alle deelnemende zaken zijn te herkennen aan de affiche, de rode loper voor de deur en het V-bord. De deelnemende horecazaken bieden een lekker ‘Lichtervelde lieft-koekje’ aan. Cupido zal de komende periode nooit ver weg zijn in Lichtervelde!