Home > Winnaars weekendwedstrijd Philadelphia weekend t.w.v. € 140

Winnaars weekendwedstrijd Philadelphia weekend t.w.v. € 140

Geschreven op 20 juli 2021 om 08:19 door Mario De Wilde

Het bekende roomkaasmerk Philadelphia steunt sinds kort het lokaal toerisme en lanceerde daarom 11 nieuwe limited edition verpakkingen. Tijdens de afgelopen periode, wanneer we niet in lockdown waren, ontdekten we dat ons land prachtige steden en plekken heeft. Nu er bijkomende versoepelingen van de huidige coronamaatregelen mogelijk zijn, wil Philadelphia jullie helpen om het toerisme in eigen land te (her)ontdekken. Vandaar dat het begin van de zomer het uitgelezen moment is om met een originele actie te komen.
Nieuwe look
Het deksel van de verpakking van de Philadelphia Natuur 235 gram en Philadelphia Natuur 330 gram krijgt tijdelijk een nieuwe look. Zo zal er op de verpakking niet langer de merknaam ‘Philadelphia’ te zien zijn, maar wel die van één van de 11 gekozen bekende Belgische toeristische grootsteden namelijk: Brussel, Gent, Leuven, Mechelen, Antwerpen, Brugge, Luik, Namen, Dinant, Doornik of Bergen.
Nog tot eind oktober
Liefhebbers van Philadelphia kunnen bij aankoop van een verpakking, hun aankoopbewijs uploaden op www.citytrip.philadelphia.be en zo elke week kans maken op een citytrip in 1 van de 11 steden. Philadelphia moedigt zo aan om er opnieuw op uit te trekken, in eigen land, en ook de lokale horeca een hart onder de riem te steken. De actie loopt van midden juli tot en met eind oktober.
Pionier
Al meer dan 100 jaar is Philadelphia pionier op het gebied van roomkaas. En dat met enkel 3 hoofdingrediënten: melk, room en een beetje zout. Deze eenvoud helpt om de onweerstaanbare romige smaak en textuur te creëren. Het verhaal van Philadelphia is er één van hoge normen en waarden, kwaliteit en versheid. Ontdek naast Philadelphia Natuur, ook de nieuwe smaak van Philadelphia Intense, perfect voor een apero-moment, of Philadelphia Extra Protein, de vertrouwde smaak met een hoog proteïnegehalte (11%) en een verminderd vetgehalte (max. 3%).
Succesverhaal
Het verhaal van Philadelphia is er één van hoge normen en waarden, kwaliteit en versheid dat gepassioneerde mensen ertoe bracht een geweldig product op de markt te brengen en steeds te blijven zoeken naar manieren om het nog beter te maken. Al meer dan 100 jaar zijn ze pionier op het gebied van roomkaas en brengen ze je de smaak die je zo lekker vindt. Want bij Philadelphia geloven we dat het goede van zuivel elke dag wat aangenamer maakt.
Meer info op https://nl.philadelphia.be

Wedstrijdopgave
Wij gaven in deze weekendwedstrijd twee citytrips t.w.v. € 139.90 weg naar één van je favoriete citytrips. En puilen deed onze mailbox met 1004 inzendingen. Deze twee lezers slepen een voucher van € 140 in de wacht: Nico Milkain uit Knokke-Heist en Familie Renard uit Roeselare.

Er niet bij? Je kan nog steeds de lokale horeca en toerisme een hart onder de riem steken en wie weet sleep je op deze manier nog een citytrip in de wacht. Meer info of deelnemen aan de wedstrijd kan via: www.citytrip.philadelphia.be

 

1 reactie

Willy Willems
Geschreven op 2021-08-30 16:26:17
Helemaal akkoord met het artikel. Nu 78 jaar blij dat ik vele jaren geleden philadelpia ontdekte en dagelijks als ontbijt nuttig. Philadelphia is als een reis naar het aangename en zo smaakt het

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.