Home > Wagen volledig uitgebrand op de A19 ter hoogte van Wervik

Wagen volledig uitgebrand op de A19 ter hoogte van Wervik

Geschreven op 25 mei 2026 om 10:14 door Mario De Wilde

Op de A19 ter hoogte van Wervik is zondagmiddag een wagen volledig uitgebrand. De bestuurder van een Audi Quattro kon zich nog net op tijd in veiligheid brengen en bleef ongedeerd. Zijn wagen ging in enkele minuten tijd volledig in vlammen op en was rijp voor de schroothoop. Tijdens het incident werden twee rijstroken op de A19 richting Ieper tijdelijk afgesloten. Dank aan Mandelnieuws/ Foto SOL

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.