Home >
Volleyteam Knack Roeselare voor sterke prestaties ontvangen en gehuldigd op het stadhuis
Geschreven op 20 mei 2026 om 07:00 door Mario De Wilde
Volleyteam Knack Roeselare werd afgelopen maandagavond door het stadsbestuur ontvangen op het stadhuis voor zijn sportieve prestaties van het afgelopen seizoen. Knack Roeselare kroonde zich niet alleen tot winnaar van de BeNe Conference en de BeNe Cup, maar daarnaast werd Matthijs Verhanneman uitgeroepen tot coach van het jaar, kreeg Stijn D’Hulst erkenning als meest waardevolle speler van het jaar en is Basil Dermaux de speler van het jaar. Enkel de landstitel was voor eeuwig rivaal Maaseik. Sportschepen Piet Delrue overhandigde namens de stad een trofee aan de ploeg, en elke speler kreeg ook een persoonlijk geschenk. Met dank aan Mandelnieuws/ Charlotte Degezelle
0 reacties
Wees de eerste die reageert op dit artikel!