Home >
Vierde Belgische telecomoperator Citymesh komt uit Oostkamp en maakt bellen goedkoper
Geschreven op 12 december 2024 om 07:02 door Mario De Wilde
Gisteren heeft Digi zijn mobiel aanbod gelanceerd. De vierde telecomoperator van het land komt uit Oostkamp en werkt nauw samen met de Roemeense telecomgroep DIGI. Meteen pakt de West-Vlaamse groep uit met scherpe prijzen. Het biedt voor 5 euro per maand onbeperkt bellen en sms’en en 15 gigabyte data aan. DIGI gebruikt in eerste instantie het 4G-netwerk van Proximus. Intussen sleutelt het aan de uitrol van een eigen 4G/5G-netwerk. DIGI wil naar eigen zeggen telecom betaalbaar maken voor alle Belgen. “Goedkoper, sneller en betaalbaarder”, zei general manager Jeroen Degadt. ‘We zijn er om de markt te veranderen.” DIGI is al actief in Roemenië ook Spanje, Portugal en Italië.
0 reacties
Wees de eerste die reageert op dit artikel!