Home > Veel volk in de kerk van Hertsberge voor de Nieuwjaarsdrink van Oostkamp

Veel volk in de kerk van Hertsberge voor de Nieuwjaarsdrink van Oostkamp

Geschreven op 6 januari 2025 om 07:02 door Mario De Wilde

Ondanks de regen was er een grote opkomst in Hertsberge. Er werd een onderkomen gevonden in de kerk van Hertsberge en aansluitend in de nieuwe zaal. Samen met de kinderburgemeester en burgemeester Jan De Keyser én het schepencollege werden de aanwezigen hartelijk verwelkomd. Tijdens zijn toespraak in een bomvolle kerk gaf de Grote Burgemeester de bestuurlijke intenties mee en riep hij om het WIJ-gevoel te versterken. Daarna werd er lekker genoten van Kadet-soep, Raffiné hapjes, De Leite drankjes … en de vele warme contacten. Foto’s Geert Stubbe

 

1 reactie

Geert stubbe
Geschreven op 2025-01-06 11:04:42
Foto,s geert stubbe

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.