Home > Vast West-Vlaams nummer op mobiel

Vast West-Vlaams nummer op mobiel

Geschreven op 24 november 2022 om 11:10 door Mario De Wilde

Wil je met je onderneming richting de Vlaamse markt trekken? Dan is het een goed idee om een Vlaams zakelijk telefoonnummer te registeren. Met een lokaal nummer bespaar je jezelf en je klanten overbodige gesprekskosten en kom je als onderneming professioneler over. Richt je je dus tot de Belgische markt, of meer specifiek, het prachtige West-Vlaanderen? Lees dan snel verder!
Vast zakelijk nummer in Vlaanderen

Het aanvragen van een professioneel, vast telefoonnummer is een stap die al wel eens wordt vergeten bij het oprichten of uitbouwen van een bedrijf. Desondanks brengt een vast zakelijk nummer een hoop voordelen met zich mee. Daarnaast hoeft een vast telefoonnummer niet kil of afstandelijk te zijn, want met een lokaal nummer toon je aan je klanten waar je juist gevestigd bent. Het registreren van een vast zakelijk telefoonnummer is zeker geen verplichting, maar je onderneming krijgt er een in één klap een meer professionele uitstraling door. Bovendien kunnen je klanten via je telefoonnummer afleiden van waar de oproep komt. Wanneer klanten zien dat de oproep van een partij nabij komt, zullen ze meer geneigd zijn om op te nemen. Herkenbaarheid wekt vertrouwen op en een goed vertrouwen zorgt voor vlotte zaken.

Lokale nummers in West-Vlaanderen

Als ondernemer in West-Vlaanderen heb je keuze tussen verschillende lokale nummers, afhankelijk van de regio waarin je gevestigd bent. Voor Brugge is dit het 050 nummer, voor Roeselare 051, voor Kortrijk een 056 nummer en voor populaire badstad Oostende begint het lokaal nummer met 059.

Mogelijkheden en extra’s

Naast een professioneel ogend lokaal nummer, geniet je bovendien ook nog van andere voordelen die de moderne telefonie met zich meebrengt. Zo wordt het mogelijk om je vaste nummer door te schakelen naar je mobiel. Met een vast nummer op mobiel mis je geen enkele oproep en kan je van overal uit telefoons beantwoorden, zonder gebonden te zijn aan je kantoor of beroep te moeten doen op personeel.

Heet je klanten welkom met een welkomstmelding of vooraankondigingstoon. Je kan indien gewenst je klanten een keuzemenu laten horen, waarbij je de klant kan laten kiezen tussen talen, medewerkers en afdelingen. Belt er een klant net wanneer het even niet uitkomt? Geen probleem! Met het digitaal antwoordapparaat sta jij je klanten te woord, ondanks dat je er zelf even niet bent.

Daarnaast wordt het ook een fluitje van een cent om gesprekken op te nemen en te beluisteren wanneer je wil. Dit is een superhandige functie voor de ‘nieuwe’ West-Vlamingen. Want zeg nu zelf, hoe moeilijk is het om een persoon met een sterk West-Vlaams accent te verstaan? Met de call-recording optie kan je in alle stilte en met opperste concentratie nog een keertje luisteren naar wat jouw klant nu precies gezegd heeft tijdens het telefoongesprek. Hetzelfde voor eventuele Franstalige klanten, want vergeet niet dat België officieel tweetalig is en dat de helft van het land Frans spreekt. Bovenop dit alles, krijg je ook inzage in het belgedrag van je klanten, met behulp van accurate statistieken. Reden genoeg dus om een professioneel en lokaal Vlaams nummer aan te vragen.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.