Home >
Vandalen bekladden op vier plaatsen auto’s en huize met graffiti
Geschreven op 17 mei 2026 om 07:38 door Mario De Wilde
Het was geen fijn begin van het weekend voor verschillende inwoners van Wervik in de Kasteelstraat en de Christuslaan. Vandalen zijn aan de slag gegaan met rode graffiti en hebben op meerdere plekken een ongewenst spoor achtergelaten, ook in andere straten. Het gaat om een voordeur, een bestelwagen, een zebrapad, een garagepoort en een rolluik. De vandalen wisselden af tussen tekst en symbolen. De politie is meteen met een groot onderzoek gestart.
0 reacties
Wees de eerste die reageert op dit artikel!