Home >
Unizo Sint-Eloois-Winkel ziet twee van de drie eindejaarsconstructies vernield worden
Geschreven op 26 december 2024 om 16:48 door Mario De Wilde
Dan zorg je als middenstandsonderneming voor iets leuk en dan wordt het deels vernield. Het gebeurde met Unizo Sint-Eloois-Winkel dat begin december op het Sint-Hubrechtsplein drie constructies in polyetheen plaatste met daarop telkens een boodschap voor het eindejaar. Twee van drie constructies werden gisterennacht door onbekenden vernield. Unizo diende nog geen klacht in bij de lokale politie Grensleie. “We zijn nog aan het overleggen of we dat zullen doen”, zegt voorzitter Philippe Seurinck, ook al doordat er in de omgeving geen camera’s hangen. Het blijft jammer dat vandalen deze kerstboodschappen vernielen.
0 reacties
Wees de eerste die reageert op dit artikel!