Twaalfde editie kunsttentoonstelling Het Hertenbos in Hertsberge geopend
Afgelopen vrijdag opende de twaalfde editie van kunsttentoonstelling Het Hertenbos in Hertsberge en opnieuw is het volop genieten van kunst, creativiteit en ontmoeting in een bijzonder warme sfeer. Kunstenaars Ann Van Roosebeke, Bob Eyckmans, Lelie de Soete, Mieke Pattyn, Jos Boels en Maaike Brackx stellen er hun werken tentoon. Sommigen treden voor het eerst naar buiten met hun kunst en slagen er meteen in om bezoekers te verrassen en te raken. Dat maakt deze tentoonstelling net zo bijzonder. Een dikke pluim voor de organisatie die er telkens opnieuw in slaagt kunstenaars te prikkelen en bezoekers te laten genieten van zoveel talent. En daarbij mag zeker Michel niet vergeten worden, de drijvende kracht en coördinator achter deze mooie tentoonstellingen.



Vandaag Pinksteren nog te bezoeken van 14u tot 18u, morgen Pinkstermaandag en donderdag 28 mei van 14u tot 17u. Foto G. St.