Straffe cadeautjes voor onze liefste mama: de Body Make Up Illusion van Triumph
Het vinden van het leukste Moederdagcadeau is voor papa’s en kinderen ieder jaar opnieuw een behoorlijke uitdaging. Want wat moet je je moeder, aka de liefste van de wereld, geven? Na veel research naar het beste Moederdagcadeau, dikwijls zonder succes, ga je over op de noodoplossing. ‘Mama… is er misschien niet iets wat je echt graag wil hebben voor Moederdag?’ ‘Ach, nee hoor lieverd, ik hoef echt niets.’ Zucht, natuurlijk. Maar voor het vinden van een leuk en bovendien nuttig Moederdagcadeau willen we jullie graag een eindje op de goede weg helpen. Hier gaan we….
Body Make Up Illusion van Triumph: ultiem draagcomfort in een vernieuwde look
Bij de langverwachte lente/zomercollectie van Triumph ontdekten we flink wat moederdagideetjes. Deze nieuwe collectie weerspiegelt de toewijding van Triumph aan innovatieve lingerie die naadloos aansluit op de dynamische levensstijl van moderne vrouwen. Na het overweldigende succes van de Illusion-collectie van vorig seizoen, waarin de iconische Body Make-Up Illusion Lace-bh werd geïntroduceerd, zet Triumph nu de volgende stap met de nieuwste generatie T-shirt bh’s: de gladde Body Make-Up Illusion. Dit model is ontworpen met een innovatieve comfortbeugel die zo licht en flexibel is dat het voelt alsof je niets draagt – pure vrijheid en ongeëvenaard comfort in één.
De lancering van deze revolutionaire bh gaat hand in hand met de spraakmakende “I Feel Nothing”-campagne van Triumph. Deze campagne, die vorig seizoen al veel aandacht trok, krijgt een energiek vervolg in de SS25-collectie en speelt op een frisse en humoristische manier in op wat vrouwen écht willen van hun lingerie: het gevoel van compleet gewichtloos comfort.
“Onze lente/zomercollectie van 2025 is een mijlpaal in onze zoektocht naar innovatie en klantgericht design,” zegt Pratizia Milani, Global Head of Merchandising bij Triumph. “De lancering van de Illusion-collectie was een schot in de roos, en de reacties van onze klanten bevestigen dat: ‘je voelt haar aanwezigheid niet’ en ‘het past zich moeiteloos aan je lichaam aan’. Deze feedback heeft ons geïnspireerd om nog verder te gaan en een T-shirt bh te ontwikkelen die net zo onzichtbaar is om te voelen als om te zien. De Illusion-collectie tilt lingerie-innovatie naar een hoger niveau.”
Een campagne die vrouwen écht begrijpt
De Triumph SS25-collectie brengt een mix van tijdloze basics en modieuze designs in zachte nude-tinten, frisse pastels en elegante groentinten. Van de ultieme T-shirt bh tot delicate kanten bralettes en perfect zittende slips – elk item is ontworpen om het dagelijkse comfort te maximaliseren zonder concessies te doen aan stijl.
Ook hiervan geven we weer vijf setjes weg. Snel een mailtje naar info@hetnieuwsvanwestvlaanderen.be en dat voor morgenavond 9 mei 2025 om 19 uur.