Home > Straffe cadeautjes voor onze liefste mama: 13 natuurlijke was- en reinigingsproducten van Seepje

Straffe cadeautjes voor onze liefste mama: 13 natuurlijke was- en reinigingsproducten van Seepje

Geschreven op 7 mei 2025 om 07:00 door Mario De Wilde

Het vinden van het leukste Moederdagcadeau is voor papa’s en kinderen ieder jaar opnieuw een behoorlijke uitdaging. Want wat moet je je moeder, aka de liefste van de wereld, geven? Na veel research naar het beste Moederdagcadeau, dikwijls zonder succes, ga je over op de noodoplossing. ‘Mama… is er misschien niet iets wat je echt graag wil hebben voor Moederdag?’ ‘Ach, nee hoor lieverd, ik hoef echt niets.’ Zucht, natuurlijk. Maar voor het vinden van een leuk en bovendien nuttig Moederdagcadeau willen we jullie graag een eindje op de goede weg helpen. Hier gaan we….

Exclusief aanbod van Seepje nu verkrijgbaar bij Delhaize

Het duurzame zeepmerk Seepje biedt nu een exclusief aanbod aan bij Delhaize. Dankzij deze samenwerking ligt een selectie van 13 natuurlijke was- en reinigingsproducten in steeds meer Delhaize-winkels verspreid over België. Een belangrijke stap in Seepje’s missie om de zeepindustrie schoner én eerlijker te maken.
Een logische match: duurzaamheid bij Delhaize
Delhaize zet al jaren sterk in op duurzaamheid via het Lion’s Footprint-actieplan, met initiatieven om hun ecologische voetafdruk te verkleinen. Denk aan meer ecologische verpakkingen, het verlagen van de klimaatimpact, een focus op plasticreductie en het verminderen van verspilling. Die visie sluit naadloos aan bij waar Seepje voor staat: échte impact maken door zoveel mogelijk mensen te laten kiezen voor natuurlijke verzorgings- en schoonmaakproducten.
Voor elk gezin dat bewust wil wassen en poetsen
Seepje ontwikkelt producten op basis van natuurlijke ingrediënten, zoals de Sapindus Mukorossi-noot uit de Himalaya. Deze bijzondere vrucht werkt als natuurlijke zeep en vormt de kern van Seepje’s assortiment. Sinds de oprichting in 2013 inspireert Seepje consumenten met een alternatief voor synthetische en fossiele reinigingsmiddelen. In 2024 alleen werd er al 1.354.550 liters vieze zeep bespaard en 117.438 kg plastic gerecycled door het schone zeepmerk.

Ook in België groeit de vraag naar ecologische alternatieven. Meer dan 40% van de Belgische consumenten houdt bij het boodschappen doen rekening met duurzaamheid. De samenwerking tussen Seepje en Delhaize speelt daar perfect op in en biedt een natuurlijk, doeltreffend en betaalbaar alternatief voor klassieke was- en poetsproducten.

Over Seepje
Seepje werd in 2013 opgericht door twee Nederlandse studenten die ontdekten dat wassen ook
100% natuurlijk kan. Inmiddels is Seepje uitgegroeid tot Europa’s eerste Fairtrade was- en
poetsmerk, Ecocert-gecertificeerd, B Corp sinds 2018, en actief in meer dan 6.000
verkooppunten wereldwijd. Het merk wil tegen 2030 volledig CO₂-neutraal zijn.
www.seepje.be

 

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.