Home > Rita Perquy wint elektrische fiets tijdens ‘Maand van de Markt’ in Oostkamp

Rita Perquy wint elektrische fiets tijdens ‘Maand van de Markt’ in Oostkamp

Geschreven op 8 mei 2026 om 07:06 door Mario De Wilde

Tijdens de feestelijke prijsuitreiking van de actie ‘Maand van de Markt’ op de wekelijkse markt in Oostkamp werd gisteren de hoofdprijs live verloot onder 7 gelukkige finalisten. De fantastische elektrische fiets, geschonken door de Brugse Marktbond en de marktkramers, ging naar Rita Perquy. Met deze actie zette Oostkamp samen met de provincie West-Vlaanderen, de Brugse Marktbond en de marktkramers onze wekelijkse markt extra in de kijker. In de maand april maakten bezoekers bij elke aankoop kans op mooie prijzen. In totaal werden maar liefst 2532 inzendingen verzameld. Naast de elektrische fiets werden ook een cadeaubon van Visit West-Vlaanderen ter waarde van 100 euro en 6 marktbonnen van 50 euro overhandigd. De wekelijkse markt blijft een vaste waarde in Oostkamp. Niet alleen omwille van het ruime aanbod aan verse kwaliteitsproducten, maar ook door het sociale karakter en de gezellige sfeer. Foto G. St.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.