Rita Perquy wint elektrische fiets tijdens ‘Maand van de Markt’ in Oostkamp
Tijdens de feestelijke prijsuitreiking van de actie ‘Maand van de Markt’ op de wekelijkse markt in Oostkamp werd gisteren de hoofdprijs live verloot onder 7 gelukkige finalisten. De fantastische elektrische fiets, geschonken door de Brugse Marktbond en de marktkramers, ging naar Rita Perquy. Met deze actie zette Oostkamp samen met de provincie West-Vlaanderen, de Brugse Marktbond en de marktkramers onze wekelijkse markt extra in de kijker. In de maand april maakten bezoekers bij elke aankoop kans op mooie prijzen. In totaal werden maar liefst 2532 inzendingen verzameld. Naast de elektrische fiets werden ook een cadeaubon van Visit West-Vlaanderen ter waarde van 100 euro en 6 marktbonnen van 50 euro overhandigd. De wekelijkse markt blijft een vaste waarde in Oostkamp. Niet alleen omwille van het ruime aanbod aan verse kwaliteitsproducten, maar ook door het sociale karakter en de gezellige sfeer. Foto G. St.