Opnieuw een Sint-intrede in Male bij Brugge en al meteen veel belangstelling en sfeer
Gisteren werd opnieuw aangeknoopt met een traditie in Male bij Brugge. Er was opnieuw een intrede van Sinterklaas en zijn Pieten. Met in hun spoor de harmonie de Socialistische Harmonie Werkerswelzijn en vele enthousiaste kinderen, ouders en grootouders. De Sint kwam toe in een opvallend koets die voorgetrokken werd door een tweespan. In gemeenschapshuis Couvent aan de Brieversweg verzorgde Komtuveu de kinderanimatie met uiteraard het hele repertoire van bekende Sinterklaasliedjes. Er waren gratis pannenkoeken, chocolademelk en een zak vol lekkers. Aan de Sint werd tenslotte gevraagd of hij een bijdrage kon leveren voor de Warmste Week. En ja hoor, de Sint was in een heel goede en gulle bui en bevestigde warempel dat hij in zijn boekhouding had gecheckt. Het resultaat…., een cheque van € 500 werd prompt overhandigd. Een meer dan geslaagde organisatie van BC Vrienden van de Brieversweg en Male Waar Wij Wonen. Voor zij die er niet bij waren, deze fotospecial en voor hen die wel op post waren, een mooi souvenir.






