Home > Oostendenaar raadpleegt itsme en komt bij naamgenoot terecht

Oostendenaar raadpleegt itsme en komt bij naamgenoot terecht

Geschreven op 8 september 2021 om 12:48 door Mario De Wilde

De alles-in-één inlogapp itsme is bijzonder handig maar is niet altijd feilloos. Dat mocht Oostendenaar Patrick De Bouw (64) onlangs ervaren. Hij maakte een account aan om zijn COVID Safe Ticket te kunnen gebruiken. Dat lukte jammer genoeg niet. Wat hij wel in de plaats kreeg waren alle persoonlijke gegevens van een naamgenoot die blijkbaar op dezelfde dag geboren werd. Patrick kreeg op die manier inzage van zowat alle financiële en gezondheidstoestanden van zijn naamgenoot. Een technische fout bij ING bleek de oorzaak te zijn. Intussen is de fout hersteld.

 

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.