Ledegem verwelkomde gisteren haar nieuwe inwoners met een hapje en een drankje
Het gemeentebestuur van Ledegem nodigde gisteravond alle nieuwe inwoners uit voor een kennismakingsmoment. Na een warm welkom gaf de burgemeester een korte toelichting over de werking van de gemeente en haar verschillende diensten. Zo maakten nieuwe inwoners op een aangename manier kennis met wat onze gemeente allemaal te bieden heeft. “Met dit initiatief wil het gemeentebestuur tonen dat onze gemeente een warme en toegankelijke plek is, waar iedereen welkom is en waar inwoners gemakkelijk hun weg vinden naar de verschillende diensten en activiteiten”, aldus schepen Greta Vandeputte. Aansluitend was er ook nog ruimte voor een informeel samenzijn met een hapje en een drankje, met ruimte om elkaar te ontmoeten en nog wat na te praten. Wat ook uitvoerig gedaan werd…..


