Kunstliefhebbers en levensgenieters noteren alvast 3 t.e.m18 augustus Art & Lifestyle Fair In Oostende
Onder ruime persbelangstelling stelden vanavond de organisatoren van Art & Lifestyle Fair hun unieke kunst- en luxebeurs voor. Dat gebeurde in zaal Horizon van Thermae Palace Hotel in Oostende waar begin augustus ook dit internationaal vermaarde event zal doorgaan. Het is nu al duidelijk dat het een bijzonder exclusieve 16-daagse wordt met een gevarieerd aanbod van kunst, beauty, mode, juwelen en bijzondere interieurobjecten. Bovendien is de toegang geheel gratis en krijgt elke bezoeker er nog een glaasje bubbels bovenop. Over bubbels gesproken. Op het einde van de persconferentie en na een exquis diner werd door bedenker Christian De Gussem ook de gloednieuwe Gold Star Gin in avant-première voorgesteld.
De gastheren en –vrouwen van dienst zijn Ronald en Ina Marcus en Nadine Van Gulik en Christian De Gussem plus zo’n twintig streng geselecteerde exposanten uit België en Nederland. Die strenge schifting is niet geheel toevallig. Ina Marcus –zelf bevlogen ontwerpster- nam de voorbije jaren al enkele keren deel aan een beurs –met de nadruk op diamanten- maar dit jaar wordt de beurs vooral veel uitgebreider en gevarieerder. De Nederlands-Belgische organisatie heeft intussen al flink een aantal beurzen in het Oostendse Thermae Palace Hotel zelf georganiseerd en wil gedurende 16 dagen letterlijk en figuurlijk gedurende de rode loper uitrollen voor al wie van kunst, goede smaak en schoonheid houdt. Zowel de Koninklijke Astrid- als de statige Leopoldzaal van het Thermae Palace Hotel –en bij goed weder ook de prachtige gaanderijen- zullen het decor zijn van unieke stukken uit deze wonderbaarlijke nichemarkt. Art & Lifestyle Oostende weet als geen ander kunst en schoonheid op een perfecte wijze met elkaar te verzoenen.
Totaalbeleving
Ina, Ronald, Christian en Nadine zijn ieder in hun eigen vak bijzonder bedreven. Voor deze unieke beurs wilden dit kwartet niet zomaar alle deelnemers in een wirwar door elkaar plaatsten. “Uit ervaring weet ik wat er verkeerd kan gaan en daarom luisterden we naar de noden en behoeften van iedereen en daar kwam een heleboel nuttige informatie uit. Elke sector is immers anders en heeft z’n specifieke troeven. Het nieuwe concept kreeg met haar make-over niets dan lof toegezwaaid en iedereen is er nu klaar voor om ook de vele bezoekers te overtuigen. Om een toegevoegde waarde te bieden, moet Art & Lifestyle Oostende complementair en versterkend zijn voor elke exposant en voor de bezoekers een unieke ervaring bieden. Beleving wordt ook steeds belangrijker. Daarom dat we zoveel mogelijk alle zintuigen willen bespelen. De consument moet niet alleen kunnen kijken, maar ook vergelijken, aanraken, uitproberen enz. Dat kan met een glaasje bubbels, een fijn hapje en steeds dat unieke zicht op de Noordzee. We tellen de dagen nu al af….”
www.fairoostende.com