Home > KSV Oostkamp beschikt straks over een tweede kunstgrasveld met nieuwe verlichting

KSV Oostkamp beschikt straks over een tweede kunstgrasveld met nieuwe verlichting

Geschreven op 28 mei 2026 om 07:00 door Mario De Wilde

Zopas was er op het veld van KSV Oostkamp de symbolisch de eerste ‘kraan-steek’ voor een tweede kunstgrasveld. Dat gebeurde in aanwezigheid van burgemeester Jan De Keyser: “Het betekent een mooie stap voor een club die de voorbije jaren sterk gegroeid is en een toekomstgerichte jeugdwerking uitbouwt. Dankzij deze investering creëert het stadsbestuur van Oostkamp extra ruimte voor trainingen en wedstrijden, ook tijdens de wintermaanden en bij minder gunstige weersomstandigheden. Als lokaal bestuur blijven we bewust investeren in kwaliteitsvolle sportinfrastructuur. Sportverenigingen zijn immers veel meer dan een plek om te sporten alleen: ze brengen mensen samen, versterken het gemeenschapsleven en geven jongeren kansen om zich te ontwikkelen. Daarbij maken we ook maximaal en verstandig gebruik van Vlaamse subsidiemiddelen om dergelijke investeringen mogelijk te maken. Met dit tweede kunstgrasveld, nieuwe verlichting en bijkomende infrastructuur krijgt KSV Oostkamp alle kansen om verder toekomstgericht te groeien.
Proficiat aan iedereen die hier mee de schouders onder zet.” Foto’s G. St.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.