In volle corona-periode opende nieuwe Proxy Delhaize in hartje Brugge
Gisteren opende de nieuwe Proxy Delhaize Brugge Park haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil zijn klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten. De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Brugge Park staan de klant en beleving centraal.
Altijd een Delhaize in je buurt
Vandaag, 9 april, opent Proxy Delhaize Brugge Park voor het eerst haar deuren voor het publiek. “Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, proximiteit, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van Proxy Delhaize Brugge Park. Met deze nieuwe winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt immers in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten en tegelijk nabijheid in alle betekenissen van het woord,” zegt Laura Debever, de zelfstandige uitbaatster. Ons land beschikt vandaag over een sterk netwerk van 244 Proxy winkels.
Proxy Delhaize Brugge Park in enkele cijfers
· 6 medewerkers
· 450 m² verkoop-oppervlakte
· 6500 producten
· 3 kassa’s
Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties
Om de dagelijkse boodschappen gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken. Het nieuwe Proxy-winkelconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht, want “Mee met ’t leven” betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoefte van elke klant.