IMAGO Magazine lanceerde niet alleen nieuw herfstnummer ’23 maar ook tal van nieuwigheden
IMAGO Magazine kondigt de release aan van hun herfstnummer 2023, dat tijdens het lanceermoment bij Pianobouwer Maene in Ruiselede feestelijk werd onthuld. Daar waren ook flink wat genodigden aanwezig. De uitgave bevat een reeks boeiende interviews met bekende persoonlijkheden en onthult de nieuwste ontwikkelingen in het lifestylemagazine.
Zanger, schrijver, dichter Rick de Leeuw als spindoctor en zijn partner Maartje Elants als grafisch designer voor fruitteler Karel Vaes, hoe het familiebedrijf Maene het schopte tot Europa’s grootste pianobouwer, wat de toekomst brengt bij het 60-jarig diamanten jubileum van juwelendesigners Ole Lynggaard Copenhagen of hoe drievoudig Belgisch kampioen tijdrijden Marc Wauters zijn schouders zette onder de realisatie van de nieuwe wielertempel ‘Velodroom’ in Zolder… Het is maar een greep uit de artikels in het herfstnummer van IMAGO Magazine dat 8 september verscheen.
Omnichannel
IMAGO Magazine, met een rijke geschiedenis van 36 jaar, onderging eerder dit jaar een opmerkelijke transformatie na de overname door uitgevers Peter Timmermans en Patrick Bollaert. Hun dynamische aanpak heeft geleid tot aanzienlijke veranderingen, waaronder het aantrekken van getalenteerde redacteurs, een focus op het digitale domein en strategische samenwerkingen met mediapartners zoals MENT TV en FM goud voor audiovisuele versterking.
Regionale redactionele content
Terwijl de printversie van het glossy lifestylemagazine trouw blijft aan zijn kenmerkende uitstraling, kunnen lezers ook enkele verfrissende nieuwigheden verwachten, met behoud van de nadruk op kwaliteit en duurzaamheid. Het magazine verschijnt vier keer per jaar met aparte edities voor elke Vlaamse provincie, waardoor partners hun doelgroepen gericht kunnen benaderen. De sterkte van die regionale redactionele content weerspiegelt zich in het vertrouwen van jarenlange bestaande commerciële partners, terwijl nieuwe blijven toetreden tot het IMAGO-netwerk.
Netwerkmoment
Een opwindende nouveauté sinds de overname is de driemaandelijkse ‘launch’: een inspirerend netwerkmoment waarbij de nieuwe editie van het magazine exclusief wordt voorgesteld aan genodigden op verschillende locaties, zoals Drukkerij Haletra, schaduwmeesters Wilms en Piano’s Maene. De deelnemers aan deze lanceringsevenementen ervaren het als een waardevolle gelegenheid om elkaar te inspireren, kennis te delen, ervaringen uit te wisselen en zakelijke opportuniteiten te genereren.
Abonnementen voor het goede doel
Nieuw in het aanbod van IMAGO Magazine is de introductie van een abonnementsservice, waarbij lezers zich kunnen abonneren op het magazine en als eersten het tijdschrift ontvangen, terwijl ze tegelijkertijd een goed doel steunen. Voor elke nieuwe abonnee schenkt IMAGO Magazine € 5 aan de Stichting tegen Kanker. Deze abonnementsformule is ook beschikbaar voor bedrijven die op deze manier een waardevol geschenk aan hun medewerkers kunnen bieden en tegelijkertijd een bijdrage leveren aan het goede doel. Abonneren kan via de website www.imagomagazine.be/abonneren of via mail aan abo@imagomagzine.be.
Kortom, IMAGO Magazine is volop in beweging. De dynamiek wordt ten slotte aangestipt doordat hun lezers binnenkort de mogelijkheid krijgen om een complete wielrenuitrusting met de ‘IMAGO look’ aan te schaffen. Het volgende nummer van het magazine staat gepland voor 7 december en belooft alvast een feestelijke editie te worden. Dat wordt nu al uitkijken….