Home > Hele (zater)dag Go!4Talent scholenbeurs in Kinepolis Brugge.

Hele (zater)dag Go!4Talent scholenbeurs in Kinepolis Brugge.

Geschreven op 23 februari 2019 om 10:55 door Mario De Wilde

Terwijl jongerenhet voortouw nemen op vlak van kilmaatengagement, maakt Scholengroep Impact zich op voor de scholenbeurs vandaag 23 februari. Descholen van Scholengroep Impact scheppen een leef- en leerklimaat dat groei stimuleert,vertrekkend van de interesses van elke leerling.De scholenbeurs die plaatsvindt in Kinepolis Brugge staat dit jaar dan ook in het teken van ‘Groeien’. Want het is wat elke jongere moet kunnen: groeien om zijn of haar eigen talenten te ontwikkelen. Vertrekkend van de talenten en de totale persoonlijkheid van elke leerling leggen we in onze scholen, ondersteund met wetenschappelijke inzichten, de lat hoog met het oog op maximale leerwinst. Maar alles begint met het scheppen van een klimaat waarin jongeren zich goed voelen, en daarom vertrekken we op de beurs vaneen zoektocht naar ieders talent en/of interesse’, zo geeft Algemeen Directeur Wim Van Kerckvoorde van Scholengroep Impact mee.
Twee delen: Enerzijds een doe beurs waar aan de hand va nleuke opdrachten op zoek wordt gegaan naar ieders talent. Anderzijds een infobeurs waar alle scholen van de scholengroep zich voorstellen. Hier staan alle directies en leerkrachten klaar om vragen te beantwoorden.

Aanbod afgestemd op ieders groeiparcours

Talen, wetenschap, economie, kunst, welzijn…: voor elke interesse is er een aanbod op maat. Technische opleidingen vertrekken van experimenteren en ontdekken. Wie een sportrichting kiest, kan zich op de beurs als voorproefje aan een surf rodeowagen. Wie je ook bent en waar je ook naar opzoek bent, voor onze scholen sta je als leerling centraal; je bent een groeier en wij geven je de groeiprikkels die het best bij joupassen.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.