Goeiemorgen, West-Vlaanderen! Vanmorgen de klasjes van Juffen Karin, Mieke en Lore van Sint-Andreasinstituut Brugge
Vanaf eergisteren zijn we in Het Nieuws van West-Vlaanderen, de krant met zoveel mogelijk positief en opbeurend nieuws, de dag gestart met een leuke ochtendgroet. Wat is er positiever en wat maakt je dag blijer dan een liedje van kinderen. ‘Carpe Diem’ ook als dat al er eens een beetje naast zit. Het is de hartverwarmende groet die telt. Bedoeling is dat de muzikale ochtendgroet dagelijks om 8.30 uur gepubliceerd wordt door een West-Vlaamse klas/school.
Vanmorgen is het de beurt aan de Superheldenklas van L4A van Juf Karin Robert en juf Mieke Degrande en de Toekanklas L3A van juf Lore Moeyaert van Sint-Andreasinstituut Brugge. Dames en heren, aandacht voor de sterren Al Fajer Ibrahim, Bartolomei Sofia, Bouckaert Ashley, Crul Matheo, De Graeve Nina, De Groote Emma, Demaj Ezana, Demeulenaere Storm, Devaere Robbe, Hejazi Arwan, Himpens Flo, Hoorne Victor, Khairkha Aaron, Lobelle Anna, Lobelle Haeklang Alissa en Remi, Pinson Lina, Socola Nuñez Scarlett, Soenens Robin, Stanev Yoanis, Teerlinck Guillaume, Van Daele Babette Vantorre Lisa en Wille Alice. Geef de volumeknop alvast maar een ruk naar omhoog.
Hebben jullie interesse om ook zo’n ludieke clip in te sturen?
Dan graag volgende voorwaarden:
-maak een clip met de leerlingen/leerkracht/directie van een klasje van max. 40 seconden
-die clip kan perfect met een gsm/smartphone opgenomen door leerkracht of iemand extern.
-de clip moet horizontaal opgenomen worden (dus in de breedte)
-de leerlingen mogen individueel of gezamenlijk iets spontaan zeggen of zingen dat betrekking heeft op ‘goeie morgen, blije morgen’ (we willen het immers positief en blij maken)
-de clip mag uiteraard ook een verhaaltje zijn dat de leerlingen/leerkracht brengen.
-de clip mag bij voorkeur via WeTransfer gestuurd worden naar info@hetnieuwsvanwestvlaanderen.be
-het liefst in ons bezit voor zaterdag 16 oktober, want we starten de dagelijkse reeks vanaf maandagochtend 18 oktober
Als begeleidende tekst graag ook de namen van de leerlingen/leerkracht en de school meegeven