Home > Geen veiliger take away als die van Restaurant Jade in Loppem

Geen veiliger take away als die van Restaurant Jade in Loppem

Geschreven op 24 april 2020 om 21:10 door Mario De Wilde

Sinds enkele weken draait de afhaaldienst van het Oosters Restaurant Jade in Loppem op volle toeren. Met dank aan het vernuftig take away systeem waarbij de klanten op geen enkel moment in aanraking of in de buurt komen van anderen. Noch bij het afhalen van de gerechten (die door een grote schuif onderaan de deur wordt gedeponeerd) als bij het betalen (via een betaalterminal die buiten staat) ben je er zeker van dat de afhaling in de meest veilige omstandigheden gebeurt. Op de meeneemkaart staat een mooie variatie van smakelijke gerechten die altijd à la minute en met veel zorg en liefde door Ying en Chopin klaargemaakt worden.

Afhalen is mogelijk na telefonische bestelling en dit op de dag van de afhaling vanaf 11.30 op tel. 050-599.331

Voorlopige afhaaltijden
vrijdag 16u30 tot 20u30
zaterdag 16u30 tot 20u30
zondag 16u30 tot 20u30

De voorlopige afhaaltijden en het tijdelijke menu is steeds onder voorbehoud van veranderingen.
Eten in het restaurant is nog niet mogelijk, dit tot nader bericht.
www.jade-loppem.be

5 reacties

Tina Patyn, Brugge
Geschreven op 2020-05-16 20:31:26
Wij hebben vorige week ook een afhaalmenu besteld en ik kan Filip alleen maar gelijk geven. Lekker eten maakt deze onveilige dagen en weken toch wat draaglijker. Proficiat aan de zaakvoerders. Tina Patyn, Brugge
Filip Dudal
Geschreven op 2020-05-16 18:35:22
Voor de eerste maal gebruik gemaakt van de Take Away van het restaurant Jade in Loppem. Supergoed en veilig georganiseerd. Proficiat. En als het eten dan ook nog eens lekker is vergeten we voor even de Corona👍
Een meer dan tevreden gezin uit Moubeke
Geschreven op 2020-04-25 19:12:50
Ik ben zonet terug van mijn afhaling bij restaurant Jade en ik wil graag mijn verhaal doen. Het is 17.45 uur als ik met de fiets mijn bestelling –die ik ’s middags doorgegeven heb- ga afhalen. Het zonnetje schijnt en op de weg nauwelijks verkeer. Aan de spoorovergang moet ik wachten voor een lege trein die in een rotvaart passeert. Plots wordt het drukker. Aan een frituur even verderop zie een rij wachtenden van minstens 15 mensen staan. Ik ontwijk dit stresserend hindernissenparcours van mogelijke geïnfecteerden en bel aan bij de Jade waar een vriendelijke en breed glimlachende gastvrij zonder mondmasker –is helemaal niet nodig achter een veilig glas- mijn bestelling in opperste verrukking door een luik aangeeft. Alles stond netjes op tijd klaar en op serveertemperatuur.18.30 uur: weer thuis en de gerechten zijn voortreffelijk zoals we eigenlijk de kwaliteit van dit restaurant eigenlijk al jaren kennen. 19 uur: hoera, alles binnen de vijf minuten afgeruimd en geen afwas. Verdient ongetwijfeld een bisnummer. 19.02 uur: snel posten op de krant. Een meer dan tevreden gezin uit Moubeke
C. Lombaerts
Geschreven op 2020-04-25 15:11:58
Ik ben volledig akkoord met de andere briefschrijfster. In verschillende warenhuizen worden de regels van afstand en hygiëne echt overschreden. Als kleine horecazaak -met weinig financiële middelen om op dit moment investeringen te doen- dit kan, waarom kunnen grote winkelketens dat niet? Toon respect naar je trouwe klanten toe. C. Lombaerts, Kortrijksestraat 302, Ruddervoorde
Marie-Therese Nauwelaerts
Geschreven op 2020-04-25 12:12:14
Ik vind het een goed idee want wanneer ikzelf de deur uit moet om boodschappen te gaan doen, dan erger ik me vooral in supermarkten hoe laks men wel is met de klanten. Sommige grootwarenhuizen houden zich aan de regel met het telkens reinigen van de winkelkarretjes en laten slechts een beperkt aantal klanten toe maar anderen laten alles op zijn beloop alsof er helemaal geen corona is. Ikzelf was al jaren klant bij dezelfde supermarkt maar ik ben daardoor nu veranderd naar de concurrentie. Ik denk dat afhaaldiensten van restaurants er dus ook alle belang bij hebben om deze veilige take away zo te voorzien. De investering wordt op die wijze snel terug verdiend, denk ik. Al zal 'terug verdienen' misschien wel iets te optimistisch zijn voor de horeca. Maar bovenal mijn hoed af en alle respect. Marie-Therese Nauwelaerts

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.