Finalist Maxim uit Heule was niet ‘De mol’: 100 fans keken mee in de voetbalkantine
Spannend was het zeker: de ontknoping van ‘De mol’. In de kantine van voetbalclub KdNS Heule hebben zo’n 100 mensen zelfs de finale van het populaire tv-programma ‘De mol’ gevolgd. Maxim Quidousse, nota bene een speler van de club, was tot in de finale met drie geraakt. Uiteindelijk bleek Maxim niet de mol te zijn en ook de geldprijs kon hij niet winnen, waardoor veel kijkers toch wel ontgoocheld achter bleven in de kantine. Maxim Quidousse had als speler van KdNS Heule zelf opgeroepen op sociale media om in de kantine te gaan kijken naar de finale het Play-programma ‘De mol’. Zijn club had namelijk een groot scherm geplaatst. Maxim was er zelf niet bij, want hij keek samen met de andere kandidaten in de Kinepolis in Antwerpen. Ook veel van zijn ploegmakkers trokken naar daar. Toen Julie de winnares bleek te zijn en Wout de mol, klonk een collectieve ‘Mo oooh’ van ontgoocheling in de voetbalkantine van Heule.