Home >
Ex-Rode Duivel Dedryck Boyata niet langer meer in loondienst bij Club Brugge
Geschreven op 3 januari 2025 om 14:04 door Mario De Wilde
Gewezen Rode Duivel Dedryck Boyata en Club Brugge besloten vandaag hun contract in onderling overleg te beëindigen. Boyata (34) kwam in augustus 2022 over van het Duitse Hertha BSC waar hij sinds 2019 in de Bundesliga speelde. De centrale verdediger startte zijn professionele carrière bij Manchester City. Nadien groeide Boyata uit tot vaste waarde bij Celtic Glasgow. Bij de Schotse topclub werd hij 4 keer landskampioen, won hij 3 keer de beker en 3 keer de League Cup. De verdediger speelde uiteindelijk 26 wedstrijden voor Club Brugge waarin hij één keer scoorde. Boyata zal al een hele poos naast de ruime kern van blauwzwart te verkommeren. Wat zijn toekomst wordt, is nog niet geweten.
0 reacties
Wees de eerste die reageert op dit artikel!