Zopas is in Ardooie de eindejaarsactie voorgesteld. Die gaat zondag van start. Ook dit jaar pakken Ardooie en Koolskamp opnieuw uit met een eindejaarsactie. De ondernemersraad en winkeliers zetten terug hun beste beentje voor, deze loopt van 1 tot 31 december 2024. Klanten kunnen bij aankopen in verschillende deelnemende handelszaken stempels verzamelen en zoveel mogelijk stempelkaarten vullen. Dank aan Mandelnieuws/ Luc Lambert
Home >
Een maandag lang stempels verzamelen voor de eindejaarsactie van Ardooie
Geschreven op 29 november 2024 om 06:59 door Mario De Wilde
0 reacties
Wees de eerste die reageert op dit artikel!