Home > Drie jonge ondernemers werken 2 in 1 businessconcept Poolboy en Lemongrass House uit in Kortrijk

Drie jonge ondernemers werken 2 in 1 businessconcept Poolboy en Lemongrass House uit in Kortrijk

Geschreven op 9 maart 2022 om 17:58 door Mario De Wilde

Jason Gregoire en nog twee andere jonge ondernemers, Sebastien en Thibault, hebben zopas in Kortrijk een innovatief 2 in 1 businessconcept uitgewerkt. Dat gebeurde onder de noemers Poolboy en Lemongrass House. Poolboy is een totaalconcept voor alles in en rond het zwembad. In de drive-in store vind je alles, van onderhoudsproducten tot zwembadpompen, maar ook lifestyle producten zoals jacuzzis, sauna barrels en onderwater scooters. Ook de doe-het-zelf zwembadbouwer kan bij hen terecht voor al zijn benodigdheden, of voor advies en begeleiding.

Sebastien en Thibault: “Daarnaast bieden we onderhoudscontracten aan op maat van de klant. Dit met een innovatieve app die monitort wanneer nieuwe onderhoudsproducten nodig zijn. Indien gewenst leveren we aan huis. Tot slot is er onze alles omvattende webshop, waar alles terug te vinden is en waarbij interactie mogelijk is met onze medewerkers. Poolboy staat in eerste instantie voor service en advies. Elke
medewerker heeft zijn eigen specialiteit: Thibault is onze waterkwaliteit expert, ik weet alles over de technische installaties en Sebastien zorgt via verregaande digitalisatie voor de beste totaalervaring voor onze klanten: van eerste contact, over onderhoud tot after sales. Want in essentie maken we het verschil door ontzorging. Mensen moeten kunnen genieten van hun zwembad zonder zorgen. Zorgeloos zwemplezier, daar doen we het voor!”

Helaas laat het Belgische weer ons niet toe om het gehele jaar van het zwembad buiten te genieten. Thibault: “Daarom lanceren we een tweede concept, waarbij we exclusief verdeler zijn voor België: Lemongrass House. Lemongrass House is een lijn van 100% natuurlijke body care en wellness producten. Vers, met de hand gemaakt, kilo per kilo. De producten zijn sulfaat en parabenen vrij en niet getest op dieren. Geniet van een gezond en kwaliteitsvol wellnessmoment voor jezelf! Het gamma omvat face, body en hair care, bath & shower, massage oils, home
fragrances, essential oils en pet care. Het Thaise merk heeft een leidende positie in 5 & 6 sterren hotels, restorts & wellnesses. Bekende klanten zijn Four Seasons, Kondrad, Aman hotels, Jumeirah, One&Only en Mandarin Oriental. Het won meerdere awards in kwaliteitsvolle magazines zoals Times magazine en Conde NastTraveler. Ook de Belgische consument is nu klaar voor sustainable, fair trade, en bovenal natuurlijke wellness producten. Ons doel is het product aan een toegankelijke prijs op de markt te plaatsen, zodat zoveel mogelijk mensen van
dit kwaliteitsproduct kunnen genieten. Nathalie is onze Lemongrass House specialist. Zij combineert jarenlange retail ervaring met een opleiding in schoonheidszorgen. De ideale match.”

 

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.