Home > Deze nieuwe inwoners van Damme werden getrakteerd op een welkomstontbijt

Deze nieuwe inwoners van Damme werden getrakteerd op een welkomstontbijt

Geschreven op 3 juni 2026 om 07:00 door Mario De Wilde

Afgelopen zondag werden de nieuwe inwoners van Damme ontvangen in het historische stadhuis voor een welkomstontbijt. Het was de eerste keer dat het stadsbestuur de ontvangst van haar nieuwe inwoners vormgaf als een ontbijt op zondagmorgen. In voorgaande jaren gebeurde dit telkens op een vrijdagavond, met een welkomstreceptie. De nieuwe inwoners kregen er naast een goed ontbijt ook een uiteenzetting over hun nieuwe stad en het lokaal bestuur. Bovendien was er voor de nieuwe inwoners de mogelijkheid om in gesprek te gaan met mensen van het beleid en coördinatoren van het lokaal bestuur.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.