Home > De Panne ontwaakte vanmorgen met een nieuwe huisstijl ‘de Wijsneus’

De Panne ontwaakte vanmorgen met een nieuwe huisstijl ‘de Wijsneus’

Geschreven op 26 februari 2022 om 11:40 door Mario De Wilde

Gisteravond werd de nieuwe huisstijl bekend gemaakt van De Panne. Dat gebeurt met een nieuwe website én een nieuw opvallend logo. Het logo kreeg de naam ‘de wijsneus’, verwijzend naar het Beaufort-kunstwerk met de drie koppen op het strand van De Panne. De drie lijntjes symboliseren het strand, de duinen en de polders. “Geluk zit hier in ons klein hoekje en De Panne zinspeelt op haar ligging helemaal in het Westen. De baseline die bij het logo hoort is ‘Schep plezier’. In 2019 kreeg iedereen inspraak in wat de nieuwe huisstijl moest voorstellen. Deze huisstijl toont waar we echt voor staan”, klinkt het volmondig bij het bestuur.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.