Home > Collega’s van Koksijde en Oostduinkerke gingen met pensioen

Collega’s van Koksijde en Oostduinkerke gingen met pensioen

Geschreven op 16 december 2024 om 07:04 door Mario De Wilde

Bijzonder moment in Koksijde en Oostduinkerke afgelopen weekend: er was immers de huldiging van de gemeentelijke collega’s op rust. Na een lange en mooie carrière bij de gemeente Koksijde werden zij in de bloemetjes gezet door het bestuur. Iedereen heeft op zijn eigen manier een blijvende stempel gedrukt op de organisatie. Het stadsbestuur gaf een grote dankjewel voor de kennis, expertise en inzet. “Geniet van de welverdiende rust en op naar een nieuw, even boeiend hoofdstuk”, aldus de burgemeester.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.