Home > Brugse chocolatier Dominique Persoone dient klacht in tegen ‘cliënte’, ‘mystery shopper’ en…’vennoot’

Brugse chocolatier Dominique Persoone dient klacht in tegen ‘cliënte’, ‘mystery shopper’ en…’vennoot’

Geschreven op 23 september 2023 om 19:14 door Mario De Wilde

Dominique Persoone, de Brugse chocolatier, heeft het gehad met een zogenaamde vrouwelijke klant die verschillende keren kwam shoppen in zijn winkel op de Meir in Antwerpen. De vrouw belde achteraf een paar maal naar een jonge verkoopster van de winkel in het Antwerps Paleis om haar ‘gedacht eens goed te zeggen’. Dat deed ze met een Nederlands gsm-nummer. Daar kreeg de verkoopster een onsamenhangend verhaal over ‘grote en grondige klachten’ en dat de mevrouw achtereenvolgens een mystery shopper, een goede klant en ook (jawel) een…vennoot was. Het gesprek werd steeds verwarder en de verkoopster werd minutenlang de huid luidkeels vol gescholden. Opvallend: de dame vroeg meermaals om haar als ‘mevrouw’ aan te spreken en dat de jonge verkoopster de zin ‘ik ben maar een verkoopster in een schort, laat me dat voelen’ zou uitspreken. Bizar…Heel bizar….

Het hele voorval werd opgenomen en aan Dominique Persoone overhandigd en die trok ermee naar de politie. Na wat zoekwerk blijkt dat de mevrouw in kwestie niet aan haar proefstuk is. In het verleden viel ze ook al verkoopsters bij bekende retailzaken als Panos, Lidl, Torfs, vanHaren, Hunkemöller en Zeeman zwaar aan. Omdat de dame in kwestie met een Antwerps accent spreekt, maar met een buitenlandse telefoon belt, is ze moeilijk te traceren.  Wat haar motieven zijn, is evenmin duidelijk.

 

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.