Aisha Buysschaert (29) uit Maldegem wint n.a.v. Brugse shopping € 2000 aan waardebons
De twee koopweekends die vzw Brugs Handelscentrum organiseert eind juni en eind september vormen elk jaar de unieke gelegenheid om het shoppen in Brugge extra in de kijker te zetten. Het bestuur kan terugblikken op een zeer succesvolle editie met veel volk en ambiance voor jong en oud in het kernwinkelgebied. BHC doet telkens extra inspanningen om deze koopweekends te promoten door zowel in te zetten op online, radio, print, tv en affichage. Dit jaar werd er samengewerkt samen met TOPradio. Dit radiostation richt zich op de doelgroep 20 – 45 jaar , met meer dan 100.000 luisteraars vooral in West-en Oost-Vlaanderen. Een week lang konden de luisteraars meedingen via de wedstrijd ‘alles of niets’ om een prijzenpakket van 2.000 euro te winnen.
BHC blijft investeren in aantrekkelijke mediacampagnes die Brugge als shoppingstad promoten. Bedoeling is hierbij niet alleen dit Koopweekend maar ook de algemene positionering als aantrekkelijke winkelstad te ondersteunen. Het bestuur was dan ook zeer blij om vandaag de waardebons van 2.000 euro te overhandigen aan Aisha Buysschaert uit Maldegem. Aisha – 29 jaar – heeft uit het winkelaanbod een interessante keuze kunnen maken : schoenen, kledij, accessoires, chocolade , kerstversiering, parfums ,….
Meer Info: www.brugge.be/koopweekend & www.shoppingbrugge.be