300 inwoners van Oostkamp lieten hun stem horen voor een eerlijkere wereld
Oostkamp blijft kiezen voor Fair Trade. Tijdens de postkaartencampagne ‘Ik verkies een Faire Gemeente’ hebben maar liefst 300 inwoners van Oostkamp hun stem laten horen voor een eerlijkere wereld. Een fantastisch resultaat dat ons met trots in de Top-5 van Vlaanderen plaatst wanneer we het inwonersaantal in rekening brengen! Deze stemmen, een warme oproep om onze titel van Faire Gemeente te herbevestigen, werden zopas overhandigd aan het bestuur. Het is een sterk signaal dat economische, sociale en ecologische rechtvaardigheid een prioriteit blijft voor de inwoners en het bestuur.
Een speciale dank gaat uit naar de gepassioneerde Fair Trade trekkersgroep. Met hun onafgebroken inzet brengen zij eerlijke handel onder de aandacht en zorgen ze ervoor dat de wensen van onze inwoners een stem krijgen. Dankzij hen blijft Oostkamp niet alleen een Faire Gemeente, maar ook een gemeenschap met een groot hart voor duurzame ontwikkeling. Wil jij meedenken of meehelpen? Sluit je aan bij de Fair Trade werkgroep via mondiaal@oostkamp.be of ontdek meer op www.fairtradegemeenten.be/oostkamp. Foto Geert Stubbe