Home > 25-jarige man aangehouden die raam van horecazaak ingooide en diefstal in Oostende

25-jarige man aangehouden die raam van horecazaak ingooide en diefstal in Oostende

Geschreven op 3 december 2024 om 11:36 door Mario De Wilde

Zaterdag 30 november omstreeks 4 uur zag een voorbijganger hoe een man in de Sint-Paulusstraat het raam van een horecazaak ingooide. Politie Oostende kwam meteen ter plaatse en kon, dankzij de aanwijzingen van de getuige, de verdachte snel arresteren. Tijdens verdere controle trof de politie in de rugzak van de 25-jarige man nog tal van voorwerpen aan, waaronder een laptop, een tablet, zonnebrillen en geld. Verder onderzoek leidde ook naar vier auto-inbraken in de Leopold III-laan en Graaf de Smet de Naeyerlaan. Sommige spullen die werden ontvreemd uit enkele auto’s en de horecazaak konden al worden terugbezorgd aan de rechtmatige eigenaars. De 25-jarige man werd op 2 december voorgeleid bij de onderzoeksrechter, die besliste de man aan te houden op verdenking van diefstal en poging tot diefstal met verzwarende omstandigheden. De man verschijnt vrijdag 6 december voor de raadkamer.

0 reacties

Wees de eerste die reageert op dit artikel!

Geef een reactie op dit artikel

Velden met een * zijn verplicht in te vullen. E-mailadressen worden nooit gepubliceerd op de website.