Home >
20-tal bewoners gisterennamiddag geëvacueerd in Wielsbeke na gaslek
Geschreven op 4 december 2024 om 07:00 door Mario De Wilde
Bij graafwerken langs de Rijksweg te Wielsbeke is gisterennamiddag een gaslek ontstaan. Volgens David Callens, woordvoerder van Fluvius betrof het een middendrukleiding waardoor een 20-tal bewoners werden geëvacueerd.
Na een klein uurtje was het lek gedicht en konden de bewoners terug naar huis. Ze werden door de gemeente tijdelijk opgevangen in zaal Vogelsang. Foto: gemeente Wielsbeke
1 reactie
Annie Vanlerberghe
Geschreven op 2024-12-04 12:45:28
Chapeau voor onze kersverse burgemeester.👏👍☀️🍀